27. 1. 2014

Přelety č.1

20131221_145612Jak jsem psala, tak budu činit. Přináším první článek z běžného života, kde bych chtěla vždycky shrnout, co se za poslední dobu dělo a jaká zajímavá místa, nebo akce jsem navštívila. Kategorii na blogu i youtube jsem nazvala záměrně Přelety (souvislost s kachničkama, komu by to nedošlo). Chtěla bych se dopracovat k tomu, aby se tyto články objevovaly i jako denní vlogy. Ne třeba nijak pravidelné, spíše nárazově, ale hodně jste si o tyhle videa psali a tak jsem se rozhodla je zapojit do svého programu….

První zajímavá akce, na které jsem byla, se odehrála dost spontánně. Kamarád mě pozval a já musela jednoznačně přijmout, protože taková nabídka se neodmítá. Miluju hudbu a Kryštofáky mám moc ráda, takže ideální kombinace, navíc na koncertě jsem nebyla už věčnost. Shodou okolností sem se tam srazila i s kamarádkou a jejím přítelem, což byla další potěšující věc. Večer super, koncert jsem si moc užila a Z. mockrát děkuji ještě jednou Mrkající veselý obličej.  Níže se můžete podívat na malý sestřih z koncertu….

Malé video z akce

Méně potěšujícím faktem bylo školení, které jsem absolvovala nemocná a dva týdny se pak dostávala z kašle, který by mohl konkurovat pacientům v tuberárně. Ale chodila jsem s tím i do práce, horečka 40 není pro mě problém. Naštěstí jsem nikoho nenakazila a po týdnu to už bylo lepší.

20131125_12515420131126_105404

A přišly adventní víkendy. Ty jsem si moc moc užívala. Miluju vánoční trhy a tak jsem absolvovala ne jedny, ale hned asi čtvery. Jedny ve Slaném, druhé v Kladně, třetí v Praze a čtvrté v Drážďanech. Můžete hádat, které se mi líbily nejvíc a které nejmíň Mrkající veselý obličej. No schválně ????

20131129_174240

20131201_175037

20131214_190408

Mezi naše vánoční tradice patří i předávání dárečků mezi námi děvčaty. Moc se nevidíme a tak si vážím každé chvilky, kterou s holkama strávím. Dostala jsem prezenty, které nejen potěšily, ale také mě dokonale vystihují, jo, holky mě hold mají v oku…

20131223_223557

V. začala pracovat v jednom úžasném baru, o kterém vám mimochodem také chystám článek a tak jsem se za ní jednou vypravila. No musím se tam určitě ještě vrátit, protože vypadá moc slibně a přesně takové prostředí mám ráda.

20131116_215237

A protože jsem holka neposlušná, občas to končívá i takhle. Nutno podotknout, že se jedná pouze o Čupíta (schválně, kdo to znáte holky ?) a byly jsme na to dvě !!

20131117_021418

Hned po této akci jsem šla na kontrolu jaterních testů, na kterou chodím pravidelně po tom, co jsem prodělala ošklivou mononukleózu. Bohužel mě pan doktor moc nepotěšil a musím brát prášky a vyhýbat se alkoholu (což mě zase tolik nevadí). Nesmím nic tučného a mastného atd. Moc se mi to nedaří, ale snažím se…

20140115_20530320140115_214706 

Další moc zajímavá akce, které jsme se zúčastnili díky příteli, bylo křtění kalendáře pro rok 2014 od Automyčky Express. Kdo kouká a VIP zprávy, Prásk apod. mohl najít nějaké moje fotky (respektive jednu snad), přítelovi spíše a více o této akci. Viděla jsem na živo Goťáka, Mareše,  kterého fotili hned u nás a nebo třeba Partyšovou, které to moc slušelo.

Od práce jsem se zúčastnila akce, která se konala v Ostravě v obrovské hale Gong. Tímto zdravím ostravské čtenářky, které se mě ptaly, zda-li bude možnost se se mnou někde v Ostravě scuknout. Bohužel čas nebyl, což mě mrzí, ale třeba není všem dnům konec a uvidíme se jindy… hrála bývala kapela Support lesbiens, tedy jejich frontman zpíval jejich písničky. Užila jsem si vínka, na žízeň si dala i pivo, které je u mě opravdu raritou a jela po x letech vlakem, z čeho jsem byla nadšená, protože mi takové cestování přijde pohodlné a fajn, jen poněkud zdlouhavé.

20140118_14410220140118_15561920140118_20105220140118_23163420140119_07471320140119_150227

Nakonec vám prozradím, že jsem chtěla být zase jednou více blond a vylezlo mi z toho kuře zkřížené s ptákem ohnivákem. Vypadala jsem příšerně, plus jsem si spálila konec vlasů. Druhý den jsem mazala do drogérky pro jinou barvičku a hups, byla jsem skoro bruneta. Naštěstí se to už celkem vymylo a já jsem jen tmavší blond do zlata. Ta barva se mi ve výsledku tak líbí, že ji si nechám protáhnout do délek a asi už do čistě křiklavé blond nepůjdu. Přijdu si teď daleko přirozenější. Ne jako sestra Albína… (chystané video o barvení vlasů mám už předtočené …)

20140120_203045

A to je pro tento týden všechno vážení. Ozvu se opět, až se mi nashromáždí pár pěkných foteček z dalších dnů…. prozatím vám přeji krásné dny vaše a napiště mi, jak se vám líbí styl tohohle článku, zda-li v nich pokračovat a zpracovávat to příště spíš jako video Mrkající veselý obličej…. papa

pozadí

9 komentářů:

  1. Moc se mi libi tento styl clanku, pekne a zajimave cteni. Jinak cupito znam taky, ale u nas v baru ho pred nedavnem zrusili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Leni ;) No tak to je velká škoda :D protože čupítama se opiješ ani nevíš jak :D

      Vymazat
  2. Ahoj, článek mě bavil, pěkně jsi to sepsala, ale video bych asi chtěla víc, je to takové osobnější. Zdravím z Ostravy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) díky, tak příště asi bude videjko :) zdravím Ostravu :P

      Vymazat
  3. ...tak čupito neznám :D asi bych to měla napravit, jinak fakt dobrý článek, těším se na další.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, videou bude určitě lepší.

    koukám, že jedno předsevzetí (přítel) splněno.

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, garnier zesvětlující krém, s tím mám taky zkušenost. Zářila jsem tak, že si toho všiml i chlap, v noci a z dálky, a to on si něčeho jen tak nevšimne. Větší hrůzu jsem snad nikdy neviděla.. Ale ono to blond je celkově dost náročný, udržet pěknou barvu, aby nežloutla, a taky ta péče. Dlouho jsem se s tím trápila, pak mě to přestalo bavit, šla jsem do tmavě hnědé a je klid. Nemusím se při barvení bát, že skončím jak kuře, odbarvovat každé dva týdny, a vlasy mám viditelně zdravější, tedy ty, co nově rostou, s těmi zničenými konci nic neudělám, jen se snažím je hodně vyživovat a tak, vím, že je to neuzdraví, ale aby aspoň vypadaly zdravější. Až mi dorostou do délky kterou chci, tak to pak ušmiknu.
    Ale ty máš krásný vlasy, hned mě zaujaly na té první fotce :)

    OdpovědětVymazat
  6. jééé, ty Kryštofy ti fakt závidím! :) věřím, že Drážďany se Ti líbily nejvíce, nebo ne? alespoň pro mě jsou nejkrásnější než kde jinde :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....