9. 1. 2014

Předsevzetí a plány na rok 2014

  1. Cestovat - podívat se na oblíbená místa jak po ČR, tak třeba do Vídně,Francie, Londýna, Holandska (zemí, kde jsem ještě překvapivě nebyla, tedy krom oblíbeného města Vídeň)
  2. Naučit se vařit nová jídla ikona
  3. Více sportovat a pracovat na kondičce a (jako každoročně) zhubnout
  4. Šetřit a neutrácet za blbiny, zacílit spíše na kvalitu, než kvantitu
  5. Kupovat jen to, co je doopravdy potřeba (ehm, trochu se mi to vylučuje s dalšími body)
  6. Pořídit si dalšího zvířecího miláčka
  7. Více číst
  8. Získat před jméno titul Ing.
  9. Běhat alespoň 3x týdně
  10. Vidět film v letním kině
  11. Zamilovat se a říci někomu miluji tě ze srdce
  12. Pořídit si permanentku na nějaké skupinové cvičení
  13. Zapracovat na jazycích
  14. Zlepšit se v pracovních výkonech
  15. Skočit si s padákem
  16. Dostat se k moři
  17. Naučit se na kolečkových bruslích
  18. Seznámit se s 5 novými lidmi
  19. Najít SVŮJ!!! parfém
  20. Možná se i přestěhovat
  21. Chodit více s pejsanem na procházky do lesa
  22. Sjet si tobogán (mám z nich strach)
  23. Vybělit si zuby
  24. Absolvovat wellness pobyt
  25. Koupit si Iphone 5s
  26. Vytřídit šatník
  27. Najít si nového zubaře a chodit na prohlídky
  28. Více se zúčastňovat společenských akcí
  29. Věnovat se prarodičům
  30. Vážit si maličkostí
  31. Nedělat z komára velblouda
  32. Být více optimistická
  33. Více si věřit
  34. Začít zase řídit (ano, už zase..)
  35. Blog- psát více článků, začít vlogovat o běžných tématech, nový účet na youtube možná - denní vlogy z akcí a zajímavých dnů / nebo přidružit na starý účet, natočit naplánovaná videa, pořídit si lepší techniku na natáčení a focení, zlepšit design blogu, více přispívat

 

Tak to jsou moje plány a předsevzetí…dáváte si nějaké vy ? Souhlasíte v některých bodech, nebo vám to přijde jako malichernosti ?

pozadí

12 komentářů:

  1. No, není toho málo :-) Abys potom ze sebe nebyla zklamaná, když všechno nevyjde. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hodně cílevědomý člověk, ale když něco nebo třeba všechno nevyjde, tak se nehroutím, ale bojuji dál ;) a nebo to prostě nemělo být a já se s tím nějak popasuji ;)

      Vymazat
  2. Ahoj,

    něco jsou pro mě prkotiny, ale já mám zase jiné (Ty Iphone, já třeba tablet.. :) .. ). Co mi ale z celého toho seznamu přímo křičí je, že chceš být dokonalá (nebo téměř dokonalá) a hrozně málo si věříš (zapracuj hlavně na 34), což je podle mě dost škoda. Jsi krásná holka, cílevědomá, to všechno je fajn, ale klidně trochu uber - předejdeš tím zklamání z nesplněných cílů, což Tě posune v důsledku jen zpátky. Víc radosti, míň přísnosti. Tak to vidím já, souhlasit, samo, nemusíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;) a a neboj, nenám to tak, že se všechno musí na sto pro splnit :) může se klidně stát, že se něco z toho vyplní a já zjistím, že jsem to vlastně až tolik v životě nepotřebovala. A souhlasím s tebou, více radosti je rozhodně potřeba ;)

      Vymazat
  3. Fajn seznam ;)
    A taky pěkně dlouhý :D

    To já si tedy dala jen tři, abych to splnila - soustředit se na práci (což je vlastně takový obsáhlejší bod s x podbody), pilovat angličtinu, neztrácet čas & energii s hlupáky ;) S bodem tři bojuju nejvíc :D

    V některých bodech, co píšeš, tak si ani třeba ty předsevzetí dávat už nemusím, protože se to děje dnes jaksi přirozeně/opakovaně bez mojí větší námahy a snahy, takže je to „vyřešeno“ – cestování tak různě, pravidelné návštěvy Vídně, vaření nových jídel, cvičení, nový zubař&prohlídky&hygienistka, průběžné třídění šatníků, tobogány ….. na zvířata mám doma vyhlášen od manžela stop-stav, takže tady asi přírůstek nebude – škoda …. pak něco mám už i splněno a tím pádem už mi to stačí - nejen např. to zamilování :), něco přehodnoceno a neláká mě to (jsem asi divná, ale neobjevila jsem zatím kouzlo iPhonu, i když jsem ho svého času chtěla a pak i měla (jak jinak :D – dnes mám tel od Samsung a jsem spokojená – na jabku mi vadí, že za vše člověk celkem cáluje a bohužel jabko se kazí jako vše jiné a stejně tak „trochu nelogicky padá“ jako jiné systémy/zařízení) – ale vím, že má moc fandů a svým způsobem to chápu…. ;) Ten samsung taky nebyl levný, ale je tam dost aplikací stejných jak na jabko a zadara. Navíc co se týče tabletu, letos plánuju koupit si nový, tak spíš uvažuju taky o samsungu – zařízení pak spolu lépe komunikují. (I když ve hře je jako žhavý favorit i nový win. Který vypadá taky jako velká paráda.)
    Přehodnotila jsem třeba i kdysi toužený skok padákem, který jsem vyměnila za paragliding, který teď patří k mým stálým koníčkům a je to fajn věc.

    Rok 2014 má být prý rokem osobního rozvoje, kdy člověk uvede do praxe věci, po kterých touží a najde v sobě sílu se zbavit věcí, které ho táhnou ke dnu…. No, jsem zvědavá, jak to nakonec bude :D

    Iwi Sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwi děkuji mockrát za obsáhlý komentář. Tu poslední větu jsem také někde četla a musím říct, že jsem také zvědavá, jak to dopadne. Každopádně ti přeji, aby si dosáhla všeho, co si si předsevzala, protože třeba boj s hlupáky, tak to bych se mohla někde přihlásit do kurzu sebeovládání. To se mi stále nedaří :D.

      Vymazat
    2. I Tobě hodně štěstí pří plnění předsevzetí a minimum trubek na cestě rokem 2014 ;) :D
      Iwi Sluníčko B.

      Vymazat
  4. předsevzetí nebo spíš takové cíle mám dost podobné, přeju pevnou vůli! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký seznam :) Já mám svá malá dlouhodobá předsevzetí plus seznam "snů", které si chci splnit... Ale aktuální jsou pro mě dvě věci - zaprvé se tolik neflákat a využívat svůj čas efektivněji a přínosněji, zadruhé brát věci z té lepší stránky a netrápit se blbostma... Prostě na sobě pracovat, ať si za pár let můžu říct "jooo svoje mládí jsem neprobendila" :)
    Btw už se těším na videa! O čemkoli :)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Bezego, tvůj blog jako jediný z mála, sleduji již od tvých prvních videí. Jsem student, tudíž jako studentovi je mi příjemné, když mluvíš o studentských věcech (jako učení, rozvrh, plánování), apod. :) Tudíž jsem tě chtěla požádat, zda bys nenatočila další video zaměřené na tuto tématiku. Moc se mi líbí, že působíš skromně, mluvíš mile, nejsi afektovaná, umíš zůstat neovlivněnou a občas jsi i roztomile roztržitá, což beru jako vážně přirozený a milý fakt :). Mám ráda hlavně tvá prvotní videa, kde občas zmíníš, že máš zkouškové, což mám zrovna teď já :).
    Co se týče tvých předsevzetí, myslím, že jsou v pořádku, sem tam nějaká ta materiální blbinka navíc, což máme všichni :), takže na tom nevidím nic špatného. Dělá to radost, tak proč ne :). Přeji hodně úspěchů v tvých předsevzetích, držím palce a díky za tvůj blog! Jsi vážně úžasná!

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný seznam, není toho zrovna málo :) A ty se bojíš tobogánů? Tak to bys měla vyzkoušet "trychtýř" v Babylonu v Liberci, pak už se nebudeš bát žádného, já tobogány miluju, ale když jsem vlítla tady do toho, myslela jsem, že je to moje poslední chvilka :DD Nevěděla jsem, do čeho jdu, šílenej sešup a absolutní tma.. Po prvotním šoku jsem pak ale jezdila další dvě hodiny :D

    OdpovědětVymazat
  8. mě přijde, že čím více člověk tyhle věci plánuje, tím více se mu vyhýbají :) proto si ani žádné předsevzetí nedávám a nechávám věcem volný průběh :) ono to časem vše přijde, když budeš chtít! :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....