1. 12. 2013

Zimní DIY dekorace do vašeho bytu

IMG_0080Jsem oficiálně svou maminkou prohlášena za magora. Utratila jsem si část peněz na dárky za tuhle parádu do mého pokoje, do které jsem vložila ještě hodně svého času, takže kdyby mi to někdo měl proplatit, asi by se ucáloval. Když už nám toho světla ubývá, musím si ho nějak přinést do pokoje a protože bych se cítila jako totální mačo, že bych jako už před prosincem vytahovala vánoční dekorace, nazvala jsem to dekorováním zimním a jen tak se vyhnula poslání k odborné pomoci někam do blázince.

Nejdříve začnu něčím časově náročnějším, nicméně zvládne to opravdu každý. Pokud máte kolem sebe děti, rozhodně bych je zapojila. Ať už třeba za trest, nebo za odměnu, toť nechám na vás.

Vánoční ozdoba na zeď z papíru…

Potřeby:

  1. vystřižený kruh z kartonu – jak veliký, to záleží na vás, jak velkou ozdobu chcete
  2. nůžky, tavnou pistoli, tužku
  3. já zvolila tři barvy, ale to si každý může vybrat podle sebe – stejně vystřižených čtverců z papíru (počet neznámý, prostě hodně)

dekor1

 

Postup:

  1. Začneme ruličkovat. Tak aby jeden konec byl užší, druhý širší, takže do pomyslného kornoutku…a rolujeme a rolujeme a pořád dokola, až máme pěknou hromádku
  2. Vzniklé rolky začneme přilepovat na kruh za pomocí tavné pistole a necháváme malé rozestupy.
  3. Když dojedeme první, můžeme lepit další řadu a snažíme se trefovat do mezer mezi první řadou ruliček, tak se nám to pěkně navrství a nebude vidět kruh pod tím.
  4. Po x minutách lepení máme hotovo. Jak si dozdobíme špičku, neboli střed, to už nechám na vás. Já přilepila na vatu pár perliček a tu jsem zastrčila do jedné ruličky uprostřed.
  5. Do zadu kruhu jsem si ještě připevnila ouško, ale můžete dekoraci i položit na stůl, třeba ke štědrovečerní tabuli, vypadá to moc hezky…dekor2

Výsledek ??

IMG_0102IMG_0105IMG_0107

 

Ale já jsem si hrála dál a jestli chcete vidět, co z toho vzniklo, tak mrkejte dále…..

IMG_0074

Ten podzimní stojan jsem vyšperkovala zase jinak, nu a teď je z něj pěkná zimní verze….

IMG_0078

Na talířek jsem nasypala taky jinou dekoraci a teď mi to pěkně zdobí jednu komodu.

IMG_0085

Na poličce bylo nějak pusto a smutno, tak jsem si dala záležet dál.

IMG_0080

Vázu už mám dlouho a tak jsem jí využila zase pro jednou jako opravdickou vázu na květiny, ale na umělé vážní…. Zakoupeno v KIK. Dovnitř jsem nasypala stříbrné piliny. Rovněž z KIK.

IMG_0081

No a tahle krásná průhledná obří váza je také z KIK asi za 150,- a kouličky jsem už měla doma. aby pěkně ležely tam, kde jsem je chtěla, vložila jsem do vázy doprostřed průhlednou plastovou skleničku a koule jsou tam, kde mají být.

Tak co na to říkáte ? Zbláznila jsem se definitivně ? Jestli si to pořád nemyslíte, tak počkejte na další post na podobné téma…příště to totiž bude na moje nej nej nej oblíbenější téma a to jsou ? Vánoce….a to teprve budu přehánět.

pozadí

4 komentáře:

  1. Nezbláznila, myslím že každého tahle doba pohltí... já už mám doma taky větvičky jehličí a ozdobené... :D

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. ten první nápad se mi moc líbí,určitě zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. A co je na to tak moc "bláznivého"? Nechápu.
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. já to taky nechápu, mě to připadá naprosto úžasné, sice se nad tím stráví víc času, ale výsledek stojí rozhodně za to!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....