8. 12. 2013

Vánoční ladění aneb nezblázni se z toho….

IMG_0132Prožít vánoční atmosféru a plně ji nasát si dnes málokdo dovolí. Ono nasávat ji z lidí je dneska hodně těžké, když vám do práce každý vtrhne nakrknutý, s výrazem masového vraha, rodinu vidíte minimálně, protože starší děcka maj zkouškové, mladší výletí se třídou, zbytek radši ani snad vidět nemusíte, v práci se musí plnit poslední dny do kvót, lednička zeje prázdnotou a vám se do toho nákupního centra tak nechce, protože tam bude zase milion lidí, nemáte koupený ani jeden dárek a kapra budete mít ve vaně ještě na Nový rok. Tak já říkám STOP….

Přepněte si do HD ozubeným kolečkem

Někdy je prostě potřeba zastavit a uvědomit si, co je mojí prioritou. Jestli musím bezhlavě poslouchat davy a řídit se jakýmisi pravidly, nebo jestli domácnost unese letos špinavý koberec, ale spokojenější mamku u vánoční večeře. Já vánoce miluju pro jejich podstatu, neříkám, že by tohle mělo být jenom proto, že jsou vánoce a zbytek roku ať jsme na sebe hnusní, ale proč nezačít v období, které je pro lásku a pohodu stvořené ? Několikrát ve videu zdůrazňuji klídek, pohodičku a žádný stres. Zkuste si to a uvidíte, jak se budete cítit na Silvestra odpočatí a šťastní. Starosti nechte na chvíli koni, ten má na to větší hlavu…..

Jak se vám video líbilo ? Honíte vše na poslední chvíli i vy ? Musí být všechno naklizeno ? Kolik pečete druhů cukroví ? Můžete mi dolů napsat cokoliv, co máte na srdci, moc ráda si totiž čtu vaše komentáře……

Krásné vánoční přípravy přeje Bezega a lidi, fakt neblázněte…pozadí

7 komentářů:

  1. Už sa toho Tureckého nákupu asi nedočkám... :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já nakupuju Vánoční dárky už klidně i rok dopředu, takže v tomto naspěch nemám :D Teďka se musím jen učit na zkouškové a na nějaké Vánoční chystání ani nemám čas :(

    Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovědětVymazat
  3. ježiš, ten hrníček je super, jinak já uý dárky nakoupené díkybohu mám, takže už jen užívám vánoční atmosféry
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Já na to kašlu. Klid je nejdůležitější:) Péct budu (snad) o víkendu, pokud bude čas a počet? No uvidím jak to vyjde, v plánu je sobotní pečení pěti věcí, ale uvidím. když nebude, nebude... A nákupy? Nechala jsem si dovézt z Tesca, protože všude je příliš lidí. a menší nákupy provádím po cestě dom ve večerce:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Ten hrníček je luxusní, můžu se zeptat odkud ho máš? :)))

    OdpovědětVymazat
  6. ten úvod mě moc pobavil :D na Vánoce se vždycky moc těším, ale nakonec jsem z toho docela vystresovaná. hlavně pak tyhle Vánoce, kdy jsem se měla učit na zkoušky :/
    dárečky přes internet objednávám ráda, ale ta pošta - zabila bych je!
    máš krásný svetřík :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....