22. 12. 2013

Vánoční edice–Otázky a odpovědi

IMG_0142Tohle video má všechno dlouhé, ehm….dlouho jsem ho slibovala, dlouho jsem ho nedělala a je opravdu hodně dlouhé. Takže doporučuji hodně trpělivosti, velkou dávku čaje a pro ty, kteří budou chtít vydržet až do konce, tak vy si do toho cmrndněte notnou dávku rumu. Pro ty, kteří by byli naštvaní, že nenašli odpověď na svou otázku, nebo by se na něco chtěli ještě dozeptat, máte prostor přímo v tomto příspěvku do komentářů nebo na youtube pod video, bohužel ale musíte mít povolené odpovědi na vaše komentáře (díky google, grr) jinak se vám odpovědi nedostane, protože to nejde.

Přepněte ozubeným kolečkem do HD kvality

 

Kdo by chtěl vědět mé tipy na vánoční alba a zná můj vkus, ví, že nepohrdnu ničím klasickým s nádechem rocku a rockandrollu nebo dokonce country. Pro mě letos jednoznačně nejvíc vede CD Wrapped in Red od Kelly Clarkson nebo písničky od Celtic Woman no a kdo rád kouká na tv seriál Reba – Deník zasloužilé matky, její hlavní představitelka je úžasná country zpěvačka Reba McEntire a její vánoční písničky jsou úžasné.

Přeji krásné svátky a poslední adventní neděli. Nezapomeňte zapálit svíčku, zkouknout nějaký ten benefiční koncert a nebo se jděte projít na vánoční trhy, kdo to ještě nestačil. Já už absolvovala několikery na různých místech a pořád nemám dost …velkým obloukem se snažím naopak vyhnout veškerým obchoďákům a prodejnám s jídlem (žrádelnám jak říkáme u nás doma)…

Jo a pššt, ale objeví se tu určitě nějaká další vánoční videa a články a možná i něco na silvestra Mrkající veselý obličej ale to bude překvapení.

pozadí

7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám hrozně ráda Tvůj humor :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuju, to jsem ráda, že alespoň někdo

      Vymazat
  3. Povedené video ;)) Chci se zeptat jakou rtěnku máš ve videu, přesně tento odstín sháním :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Happy New Year 2014 ♥
    alexxieofficial.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem včera začala nahrávat video na Youtube, oznámilo mi to asi tak 1115 minut do konce. Tak fajn, říkám si, nechám to běžet přes noc. Ráno kouknu na PC a ono se to vyplo, no já myslela že mě klepne, ještě když to bylo už na 40% :D zlatá krátká videa.
    Jsi sympaťanda, dobře se posloucháš :))

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....