16. 11. 2013

Značkově versus Neznačkově

pageToť otázka, která trápí mnoho mladých slečen. Jestli si šetřit na kabelku od Corse, nebo raději koupit dvě levnější od stánkařů ? Kamarádka na mě divně koukala, určitě to bylo kvůli tomu tričku ze sekáče, asi to na mě poznala. Fůj, jak si může vzít na sebe něco z H&M, vždyť to má půlka Prahy !! A jak to vidím já ?

Mé názory, pohledy na dané téma, to všechno se můžete dozvědět v následujícím videu. Nikomu nic nevnucuju, nikomu nic nediktuju, jsou to je mé opravdu hodně ostřihané a shrnuté názory.

Pokud chcete, zapněte si ozubeným kolečkem HD kvalitu videa !!

Předměty, které zmiňuji na videu:

IMG_0031SAM_0016SAM_0017

Kozačky – vietnamci (zmíněná oblíbená kombinace zlato+černé), kabelka taktéž – 250,- ; náušnice po 25,-

Jak jsem zmiňovala několikrát, budu moc ráda, když se k danému tématu vyjádříte i vy ? Líbí se vám kecací videa ? Plánuji je dělat vždy o víkendu, protože jsou delší, takže na ně budete mít dostatek času Mrkající veselý obličej.

pozadí

17 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Kači, nechtěla by jsi natočit nějakou podzimní inspiraci na podzim (hlavně v oblečení)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš, že jsem na to vhodný kandidát ? :D

      Vymazat
  4. Ahojky, nákupy z Turecka kedy budú?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) mohla bych je natočit, nebo nafotit, ale zas tolik jsem si toho nepřivezla ;)

      Vymazat
    2. To nevadí, ja som tam bola asi v približne rovnakom termíne ako Ty a som zvedavá, čo si nakúpila :) Ja som kúpila napr. 12 lakov Golden Rose :) Veľmi som s nimi spokojná, výdrž super!

      Vymazat
    3. Tak ju :) asi se na to vrhnu v týdnu ;)

      Vymazat
    4. Jeeej, to by bolo super, teším sa :)

      Vymazat
  5. Absolutně nechápu, proč by člověk k dražším věcem nemohl nosit věci z běžně dostupných řetězců...to bych nečekala, takto krátkozrakej názor...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já přeci neřekla, že to někdo nemá nosit, nebo neměl by :) ať si každý nosí co chce. A bohužel tedy nebudu vyjadřovat názory jen ty, s nimiž budou všichni souhlasit. Takže očekávat by čtenář mohl ledasco.

      Vymazat
    2. Také myslím, že dražší kousky jdou kombinovat s levnějšíma. To je škoda, že nechceš Bur. šálu nosit. Člověk nemusí být oblečen od hlavy dolů ve značkách. Kolikrát právě stačí jeden dražší lepší kousek a celý dojem to ozvláštní.

      Jen poznámka: proč stále opakuješ "High end" značky :-)). To mi přijde úsměvné. A také ten bílý kabát nemá vysoké procento bavlny, ale vlny (jen přeřek).
      Daniela

      Vymazat
  6. LOL, mám přesně opačnej problém s kozačkama, ve všech mi lítá noha kilometr sem kilometr tam :D Sice nejsem žádná hubeňoura, ale ty lejtka mám dost hubený a štve mě to, za prvé to vypadá blbě, když mám normální, ženskej zadek a stehna na dvou párátkách a kozačky, který by mi seděly, jsem ještě nenašla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není důležité, jaké máš lýtka, ikdyž se vsadím, že moc hezká :). Stačí je umět nosit a nevnímat to jako svoji ,,chybu,, na sobě. Mě by se třeba líbilo, mít širokánské kozačky a štíhlá lýtka do nich.

      Vymazat
  7. nepíše se Cors ale Kors

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééé tu kabelku mám taky:) sice u nás u Vietnamců stála 400,- , ale neodolala jsem jí :) mám jí už asi 5 měsíců a zatím je úplně v pohodě:) nic se mi s ní nestalo, pořád krásně drží tvar. A sjem stejného názoru jako ty, jako nemusím mít nutně značkové věci a když to umí člověk dobře "vystajlovat" tak proč ne, sekáče mám taky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. ja si na značkové oblečenie ani doplnky nepotrpím. Načo by som vyhadzovala za kabelku 500 €, ked si podobnu možem kupit za 30? A načo si kupovat drahu kabelku, ked už napr. nabuduci rok sa mi nebude páčiť??? Radšej budem mať 10 roznych kabeliek, ako jednu za 500 € a nosiť ju stále dokola. Aj tak 90% nepozná a ani nerieši, či je to značkové, alebo nie. Fakt mi niektoré ženy prídu rozmaznané, hlavne ked čítam, že: "skoro som kupila fejk.... nikdy by som nekupila fejk" atd.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....