24. 11. 2013

Večerní kosmetická rutina

ikonaKecání už bylo dost a tak se rovnou vrhneme do akce. Teda neberte to teď vůbec dvojsmyslně a rozhodně neplánuji nějaké to video drsnějšího rázu, ikdyž jsem ho nahrála po desáté hodině, takže bych nikoho nepohoršovala, že ? Nene, ani náhodou. Tohle se týká kosmetiky. Konkrétněji ? Toho, co používám večer, aby se ze mě stala zase ta originální Káťa. Lépe řečeno ? Vypustím Krakena !!

Přepněte do FullHD a nelekejte se blbého světla na začátku, to přejde ;)

Kdyby měl někdo k mému postupu jakoukoli výtku, ráda si ji vyslechnu a kdyby snad někdo chtěl lepší info o používaných produktech, tak na některé určitě naleznete recenzi zde na blogu, no a pokud ne, vřele piště do komentářů, já už si vás najdu….

pozadí

6 komentářů:

  1. Super video, jinak Sudocrem je také můj věrný pomocník. Hydrofilní odličovač mám levandulový a mám takový pocit, že úplně neodličuje moc dočista.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a s tím hydrofilákem máš pravdu, proto stírám ještě mušelínovým ručníkem a nebo používám micelárku ;)

      Vymazat
  2. boží! Máš moc příjemný hlas.
    Sudocrem mám taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Když na sebe večer něco napatlám ve stylu "zrůda s modrou plísní se vrací" jsem vždy vděčná, že spím doma, sama, ve své posteli a nikdo mě nevidí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určité kosmetické vychytávky nejsou určeny pro veřejnost a asi ani pro blízké. Mohlo by se totiž stát, že si vás přítel po návratu z koupelny splete s příšerou a zneškodní vás :D

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....