25. 11. 2013

Outfit za k(K)ačku

IMG_0045Tenhle outfit je takovým malým pokračováním videa, které jste mohli vidět zde…Je takovým malým důkazem, že hezky se člověk může obléct i za pár korun. Snažila jsem se dát dohromady různé věci z nejrůznějších obchodů, abych ukázala v konečné kombinaci to, o čem jsem mluvila ve videu. No, jak se mi to povedlo, to už nechám na vás.

 

IMG_0044

Snažila jsem se o jemné nalíčení, abych nezabila poměrně výrazný vzor na košilo-šatech.

A jak jsem mluvila o těch bezva levných bižu doplňcích u vietnamců, tak tady je další úlovek. Mám je moc ráda, protože jsou decentní a rychle se nasazují. Jo a fotit ucho si budu asi častěji, alespoň vidím, že jsem si ho pěkně umyla :P…..

Tak co na to říkáte ? Máte raději luxus, nebo se nebojíte kombinovat dražší s levnějším ?

pozadí

10 komentářů:

  1. Mně se to moc líbí Kačko :-) a můžu se zeptat,jak moc "teplé" jsou ty legíny? :-) děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková ta klasika, nijak zateplené nejsou, takže na teď bych si je brala jedině do kozaček a možná ještě s něčím teplejším delším pod zadek...

      Vymazat
  2. hezký :) mohu se zeptat u jakých činanu si kupovala ty body a kabelku? :) dekuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet u nás v malém krámku na Václaváku. Nevím, jestli jsi z Kladna ;)

      Vymazat
    2. a nevíš jestli mají otevřeno i v neděli? :D ta kabelka i boty jsou boží :)

      Vymazat
    3. Mají myslím do dvanácti, ale kabelka ani boty už tam nejsou k dostání

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si myslim ze to neni o tom mit znackove veci dulezite je citit se v tom dobre.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký outfit.
    Podle mě nejde o to z jakého obchodu to je ale o to že se v tom člověk cítí dobře .
    A kdyby jsi nepsala, že ty věci jsou od vietnamců tak mi to ani nedojde :)

    OdpovědětVymazat
  6. člověk nemusí být oblečení za tisíce, aby vypadal skvěle. jednoduché a pěkné :)) vypadáš stále lépe!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....