15. 11. 2013

Micelární voda Lirene

IMG_0054Den se se dnem sešel a já se vracím v čase. Do časů, kdy mou pleť zasáhla periorální dermatitida a já byla nucena zanechat veškerého testování nové kosmetiky. Tak je tomu i nyní, protože tahle mrcha má ráda repete a já mám na podzim tak ,,novou,, kamarádku, kterou nikdo na večírek nezval. A tak pátrám v paměti, co, že jsem v té době používala na ksichtík a co mi tu rudou spoušť ještě více nerozházelo.V tu chvíli mi na mailu přistává nabídka na spolupráci  a na testování kosmetiky. Ouha, řekl by si jeden. Zrovna teď, když nemůžu. Už..už jsem chtěla mail smazat, když v tom jsem si přečetla, čeho se má testování týkat.

Tenhle svatý grál jsem si koupila před několika měsíci v drogerii a zamilovala se. Bylo na její stranu napsáno už mnohé a já bych se nerada opakovala a tak mi byl přidělen nelehký úkol. Jenže já ji mám fakt tak moc ráda, že jsem se nebála tohoto úkolu zhostit a s hrdostí prohlásit, strčte si někam Biodermu. Och, jak troufalé…

Vím, že někoho lepká, někomu smrdí, jinému nevoní její cena. Mě se tahle mrška ale ve veškeré této kombinaci vlastností osvědčila, navíc v mém pokročilém stádiu periorálky to bylo jediné, co jsem mohla z chemie dát večer na obličej, aniž bych ráno nevstala s krvavým polštářem od stroupků (asi díky přítomnosti panthenolu, který pleť zklidnil).

Ano i Bioderma, kterou mám jinak vcelku ráda, si s mou pletí v této fázi nerozuměla a v místech se stroupky pálela a vysušovala. Lirenka to ovšem nedělala. Odlíčila zbytky Aknecoloru (kdo měl periorálku, tak určitě ví, co se může a nesmí a jak co čím nahradit), ale nevysušila. Její vůně je mi příjemná, taková svěží a ne příliš chemická. Hlavně z ní nečpí alkohol. Nehydratuje, tedy alespoň mě ne, ale neudělá z vás seschlý škvarek.IMG_0044 (3)

Jestli lepí ? Zkoušela jsem po tom, co jsem si přečetla někde nějakou recenzi, kde to autorka zmiňovala, protože já si toho předtím nevšimla, což znamená, že to asi není takový eklhaft, abych to nesnesla,… osahávat obličej v koupelně ( jo, zažila jsem pěknou intimní chvilku) a výsledkem je…že lepká (nový terminus technikus). Nelepí nějak výrazně, jen tak lehce lepká po nanesení a asi do pěti minut po té. Jakmile se ale vpije, je to ihned pryč. Takže mouchy se na vás lepit nebudou dámy.

Slibuje 3v1. Já bych řekla, že pro mé účely stačí, když bude splňovat alespoň jeden krok a tím je dočištění. Na úplné odlíčení totiž používám jinčí kalibr, o kterém se dozvíte v následujících dnech. No a to splňuje super. Bonusem jí budiž příjemná vůně a i cena. Když se navíc poštěstí nějaká slevová akce v Rosmíku, hned se vám v košíku nese lehčeji. Bohužel nezvládne voděodolnou řasenku, jak by mohl někdo namítat, ale já si micelárky na oči prostě nedávám. Mám pocit, že mi oční okolí vysuší cokoliv, co není mastné. A navíc, micelárka na odličování oči primárně určená není a tak mi vážení prominou moji zásadovost, ale já ji tam cpát nebudu. Takže na voděodolný kyt mám dvoufázový odličovák a žijeme si spolu všichni ve vzájemné symbióze. 

Co se mi moc nelíbí, tak je balení. Hlavně tedy aplikátor je dost špatně vychytaný a tak musím tamponek na těsno přikládat, jinak je okolo potopa.

Další plus do pléna:

Na Halloween párty jsem kamaráda líčila jako upíra. Nešla mu ničím dolů syntetická krev a tak si v koupelně zoufal a jal se nás holky prosit, abychom mu půjčily nějaké naše odpatlátka, jak to odborně nazval.Všechno mu ale moc ,,vonělo,, holčičkovsky a prej by milostpán pak neusnul s klidným žaludkem, po těch x panácích krvesaje (jako správnej Edík). Tak jsem mu šoupla Liren, že ta voní jemně. No a byl spokojenej. Pěkně to svoje krvežíznivý řádění smyl a nevoněl jak bordelmamá. Takže kdo máte třeba přítele, který vám rád bere krémíky apod. tohle by se mohlo hodit i pro něj. Teď je jen otázkou, jestli je to dobře, že vám bude micelárku brát, nebo ne Veselý obličej s otevřenými ústy. To už nechám na vás….

Složení a balení:

IMG_0049IMG_0051IMG_0053 (2)

Co na ni říkáte vy? Má s ní někdo zkušenosti ?

Děkuji společnosti Lirene za poskytnutí výrobku k testování….

pozadí

7 komentářů:

  1. Já ji mám celkem ráda :-) Odličuje dobře, nevysušuje, ale taky mi trochu vadí, že lepí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me bohuzel zklamala na plne care.Lepi,neodlicuje pride mi to jak cista voda.rozmaze ale nesmaze.ale verim ze nekdo ji ma rad :)kazdemu sedne neco jineho

      Vymazat
    2. To ano, četla jsem na hodně blozích, že spoustě holek make-up jen rozmaže a vůbec nic neodlíčí. Já s ní ale nemám problém. Naopak mi zase nevyhovovala opěvovaná micelárka Blanchette B z Kauflandu. Ta mě pálila na obličeji i v očích a blbě odličovala.

      Vymazat
  2. Měla jsem jí jednou a nemám k ní jedinou výhradu. Ani nevím, proč jsem jí už nekoupila. Děkuju za připomenutí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta pro mě je tohle fail roku. Bohužel. Vůbec mi neodlíčila ani část oka. Udělala ze mě pandu a ještě štípala ;) Radši mám novinku od L´Oréalu nebo Mixu ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem jedno balení a dobře odlíčila, měla příjemnou vůni a cena krásná. Ale ráda experimentuju..takže se k ní třeba jednou vrátím :)

    OdpovědětVymazat
  5. kupovala jsem jí doteď je fajn měla jsem asi pět balení prostě jsem neměla proti ní nic ani ted nemám ..bohužel jsem jí zradila z miceralkou od loreal ta je asi ještě lepší o něco taková jemnější mi přijde ale zas to balení je ještě horší jak u Lirene teče to jak prase a je drahší když není v akci ale tyhle dvě už budu kupovat pořád

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....