3. 11. 2013

DIY podzimní inspirace pro vaše postele

javorovy-listOkey, prostě jste mi nedali jinak, než abych po krásných komentářích nepokračovala dál a tak jsem se zase jednou snažila tvořit. Měla jsem tedy už před připravené věci, jen to sešít pěkně dohromady.

IMG_20131028_142212Seznam potřeb:

  • dvě různobarevné látky – já koupila jednoduše dvě levné deky (79,-)  v  KIK a rozstříhala je
  • nůžky
  • šablony na listy
  • tužku
  • polštář

Postup:

  1. Najdeme si šablony na požadované lístky. Ty najdete jednoduše, když do google zadáte listy omalovánky a vyjedou vám nejrůznější druhy listů.IMG_20131027_190215
  2. Vytiskneme je v co největší velikosti na A4 formát. Pokud chcete více menších lístků, nemusíte je zvětšovat a tisknout ve velkém formátu.
  3. Klasicky si nejdříve ustřihneme látku základní a celkový potah polštáře, ale ještě nic nesešíváme dohromady.
  4. Vystřihneme si listy, čímž z nich uděláme šablony.
  5. Překreslíme listy na druhou (nejlépe kontrastně barevnou) látku. Já se je snažila ještě více zvětšovat. Jen jsem se držela linie listů, aby si byly alespoň trochu podobné.
  6. Vystřihneme předkreslené listy a můžeme prostříhat dírky ,, jakože žilky,,.
  7. Přichytíme si špendlíky na správné místo a mě tady už asistovala maminka, protože jsem okraje chtěla mít pěkně přišité a navíc jsem chtěla pěkně listy prošít pro lepší vzor žilek. Přišijeme nejdříve listy na správné místo a až pak sešíváme potah na polštář.
  8. Nu a dílo je hotovo…

Výsledek :

IMG_20131101_125126IMG_20131103_173617IMG_20131103_203614

PS: omlouvám se za kvalitu fotek, jsou nahrané z mobilu…

Tak co na to říkáte ? Nějak jsem se do toho dala a inspirací mi je vždycky pinterest.com, kde se najde plno úžasných nápadů na tvoření. Ty ostatní polštáře samozřejmě také ještě doladím, ale teď se mi už nechce pracovat, protože ruka pořád bolí. Ano, mám totiž zánět šlach a asi se budu muset vydat k doktorce, protože nechce povolit.

IMG_20131103_110855

pozadí

Zdraví vaše

7 komentářů:

  1. Mě se to moc líbí, je to takové pěkné podzimní :)) Jinak přeji brzké uzdravení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je moc krásný nápad! určitě ho vyzkouším :-)

    Budu moc ráda, když se také zapojíš do mé giveaway > http://www.chicoco.cz/2013/11/fall-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý nápad :)) přeji brzké uzdravení :)
    http://aliceinwonderlandcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovědětVymazat
  5. To je moc krásné :))) neskutečně výborná inspirace (y)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Juu to je hezké:)) díky za inspiraci:)) na podzim fakt super:))

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....