23. 10. 2013

Top 10 z drogerie od Bezegy (dekorativní kosmetika)

Collage6

Mí miláčkové se najdou jak v řadách té luxusnější kosmetiky, tak i třeba v drogerii. Dobře, kecám…jsem holka šetřivá a utrácet majlant za malovátka a různé další věci, mi přijde jako zbytečnost. Ona to vlastně je zbytečnost všechno (tak proč mám blog sakra ?), páč já jsem nějak vyrostla z toho přesvědčení, že nutně potřebuju všechno to, co se objeví nově ve stojanech v místní drogošce, protože budu děsně cool a hlavně, o tom budu moct jako první napsat na blog. Ale je tu ten malý hříšný ďáblík, který mi našeptává, že za kvalitu se vyplatí si připlatit a že ten krásný obal na YSL rtěnce prostě stojí za ty hříšné peníze (alespoň občas) a i kdyby stála tisíckrát za prd, stejně ji budu mít hrdě na stolečku (jo fakt mi stojí na stole, protože se mi zdá na prd vážení) !! To, že se zásobuji pravidelně z řad drogerie je vám asi jasné a tak jsem si za ty léta zkoušení vybrala své favority. Někteří mají své čestné místo již řadu let, někteří se na předních příčkách drží velmi krátce, za to můžu tvrďácky prohlásit, že tam určo pár dalších roků zůstanou. Jestli mi je nepřestanou vyrábět, že…takže…..

  1. Makeupem začínaje, protože podkladovou bázi u mě nějak vytěsnil fakt, že už na tu pusu vážně víc silikonů nepotřebuji, jsem vybrala ty, které se nejvíce hodí z možných variant na můj ksichtík. Připomínám, že jsem blond , ale asi sestra Sněhurky z nějakého tátova kolena. Tudíž omítka v zimě je proti mě Italem. Dlouze byl šampionem True Match od Loreal, ale v poslední době se po něm lesku jak kapota auta přímo z myčky. Takže následovalo dlooouhé, opravdu dlouhé hledání a zakotvení u dalšího favorita, kterým se stal Rimmel Match Perfection. Lehký, svěží, bohužel přišel podzim a mě se toho navalilo v osobním životě tolik, že jsem potřebovala spíše více zakrývat, neřešit a nelesknout se, proboha alespoň chvíli…no a tak u mě přistál nový Rimmel Stay Matte a chválím si hocha už po dvě balení.
  2. Zakrývat mé cystické akné velikosti Mount Everest (když se fakt zadaří) a po kterém (při zdárném vymáčnutí, fůj) zůstane naopak Macocha, se docela dobře daří zdánlivou novinkou od Catrice – Camouflage cream a ani mi to zpátky onu propast nezanese sajrajtem a neucpe. Pytláky pod očima se mi daří mít tak ob den a zdárně s nima bojuju věcičkou ala 2v1 – Rimmel match perfection korektor s rozjasňovačem, který je navíc krásně světlý a mě ráno baví, šmrdlat se tím štětečkem.
  3. Pudr je dlouholetým oblíbencem. Začala jsem ho používat asi v patnácti letech a od té doby už bych mohla zaplatit část produkce Rimmel Stay Matte pudrů, kolik že sem jich měla balení. Matuje, drží a nedělá mi bleh efekt na kůži, kde mám malé blond chloupečky. No ale velkého konkurenta mu dělá hlavně díky zrcátku, balení a tudíž jeho cestovnímu využití NYC powder v tuhém stavu.
  4. Tvářenky jsou pro mě zapeklitá věc. Přijde mi, že mi sluší málokterý odstín a už vůbec ne, ty drogeriové. Mám raději ty méně výrazné, bez třpytu a třpytek. Nesnáším ty gelové, krémové, v tyčince apod. a tak je pro mě drogeriová nabídka fakt problém. Dlouho jsem nad touhle kategorií přemýšlela, až mi to došlo. Dlouho už žádnou z nich nevlastním, ale jednu dobu jsem hodně ujížděla na tvářenkách od Alverde. No a tak musím zmínit hlavně ty. Z bronzerů by to byl určitě Sun Kissed od NYC.
  5. Řasenky jsou mé oblíbené taky léta a nedám na ně dopustit. Mám ráda vlastně téměř všechny z dílny Maybelline, ale srdcovka je ta obyč Collosal. Tohle léto se ale na přední příčku z drogerie dostala u jiná kráska. The Giant od Catrice je boží jak voděodolná, tak i její rozpouštěcí ségra.
  6. Tužky na oči jsou v drogeriích obrovským oříškem. Nedrží mi snad žádné, tak jak bych chtěla od tužky, ale přeci jenom jsem zástupce našla. Jsou jím tužky od Gabriella Salvete. Hlavně jejich žlutá je výrazná a úžasná na léto. Mám na mysli ty ve vysouvacím obale.
  7. Stíny jsou pro mě drogeriovým špatným vtipem. Nenašla jsem snad žádné, ze kterých bych byla nadšená. Z nouze jsem vybrala Color tattoo, ale víte, že z nich zase tak odvařená nejsem a jako další Infallible d Loreal jsem jednu chvíli měla moc ráda, než mi došlo, že vlastně další odstíny nechci a zase tak nadšená z nich nejsem. Takže tady po mě jednoznačnou odpověď nechtějte.
  8. Rtěnky jsou jiná věc. Nedám dopustit na boží odstíny a konzistenci Rimmelek z Kate Moss řady. Teď navíc jediné matné rtěnky z drogerie. Prostě the best. A úplně jsem zapomněla na One click rtěnky Sedution od Dermacolu. To je máslíčko na rty…
  9. Leskům moc neholduji, ale když už, tak rozhodně musím zmínit ty od Astoru. Krásné barvy a přijdou mi spíš jako tekuté rtěnky.
  10. Laky na nehty – mám strašně ráda Coloramy, ikdyž víc mě těšily ty v původních malých obalech. Barevná nabídka od Loreal je na tom hůře, ale mají hezké obaly a dobře se mi s nimi pracuje, navíc jsou krásně krycí. Jako top coat vede jasně gelový Top coat od Essence.

Tak jak vidíte, neprotěžuji žádnou značku. Jedná se o mix snad všech značek, tudíž z každé je nějaký ten výrobek, který stojí za to a který mám ráda. Snad jen maličko upřednostňuji Rimmel, ale ono to fakt jen vypadá a není podmínkou, že všechno od Rimmel mi sedí a líbí se mi.  Schválně, jestli jsem se s někým shodla ? Jací jsou vaši favorité ? Kupujete něco vícekrát, když se vám to líbí, nebo zkoušíte stále nové věci ?pozadí

9 komentářů:

  1. Rimmel Match Perfection jsem teď dopoužívala a ke konci se mi bůhvíproč začínal na pleti drolit.. nechápu, a to nebyl starý nebo tak.. :(

    Lesk na rty od Astoru taky mám, už druhý a jsem s ním hrozně spokojená :)

    Laky od Coloramy mám taky a štve mě, že některé jsou dobré a některé ne, a tím myslím výdrž.. Jsou od stejné značky a výdrž je různá..

    Jinak snažím se zkoušet nové věci, ale některé věci jsou prostě stálice a kupuju si je znovu a znovu, abych nešlápla vedle :)

    Sororessa

    OdpovědětVymazat
  2. Makeup Match Perfection je můj nejoblíbenější, zatím mi sedí perfektně a navíc stojí pár korun:)
    korektory nepoužívám :)
    pudr mám také od rimmelu - stay matte, ale postupem času zjišťuji, že už mi tolik nevyhovuje tak se budu muset mrknout po jiném:)
    nejoblíbenější tvářenky mám ty duo od Dermacolu, s nimi jsem tedy opravdu spokojená, protože stojí málo a drží mi celý den.
    Řasenek mám spousty, ale musím se přiznat, že nejlépe se mi pracuje s jednou od Miss Sporty, kdysi na ní byla akce,tak jsem se řekla, že ji zkusím a uvidím a dobře jsem udělala, je skvělá :)
    s lesky od Astoru naprosto souhlasím, přišla jsem jim na chuť nedávno a velmi jsem si je oblíbila:)
    laky na nehty mám nejraději od Rimmelu, vydrží mi na nehtech opravdu dlouho a to je pro mě rozhodující. Colorama má spoustu odstínů, ale je pravda, že se liší kus od kusu, některé laky jsou perfektní a některé pruhují a celkově na nehtech nedělají pěkný efekt, takže chce hledat :)


    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj upřímně tohle bílo-růžový je mnohem lepší než to tmavé to vůbec nebylo vidět. Teď je to bájo

    OdpovědětVymazat
  4. Drogerkovou kosmetiku mam nejradsi :)

    OdpovědětVymazat
  5. mám podobné favority, pudr stay matte od rimmelu mám moc ráda, také makeup wake me up od rimmelu je super, řasenka od dermacolu volume maniac růžová je moje srdcovka a obyč žlutá maybellinka také:)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  6. Na matující makeup od Rimmel jsem slyšela jen samou chválu, taky po něm asi sáhnu :) A top coat od essence taky musím vyzkoušet :D Achjo, tyhle články mě vždycky donutí k nákupům :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jee děkuju za inspiraci, co bych si mohla koupit:) tyhle články mám moc ráda:))

    OdpovědětVymazat
  8. také mám oblíbence z drogérie, na které bych nedala dopustit! v mnohých se i shodneme - pudr Stay Matte je mezi drogérkovými pudry matador, rtěnky Kate Moss jsou osudové lásky a korektory od Maybelline jsou kouzelníci v tubičce :)

    OdpovědětVymazat
  9. Catrice Camouflage je super korektor, neverila som, ale nedávno som si ho kúpila a som spokojná, jedine to balenie je trochu nepraktické keď mám dlhé nechty, inak je super a ak ho nanášam štetcom tak kryje ešte viac.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....