28. 10. 2013

Každodenní líčení do práce

IMG_0001 (2)Snažím se do práce líčit spíše decentně, protože k mojí profesi by se to ani nehodilo. Tenhle tutorial tedy není nic extravagantního, což vám i dle názvu asi může být jasné. Vím, že kvalitou je tenhle tutoriál bída, ale začínat se nějak musí a můžu říct, že skládám obrovskou poklonu těm vlogerkám, které tohle absolvují častěji. Není sranda líčit se a ještě zkoumat, jestli je něco vidět. Nebo na to mám já špatný fígl a špatnou techniku. Zařazovat tyhle videa často nebudu, protože věčně někam pospíchám a tak se nijak složitěji nelíčím a líčit se jen na video bohužel čas není, taky nejsem zrovna z těch, které by bavilo tyhle tutoriály sledovat, tudíž je nebudu cpát ani vám. Od toho jsou zkušenější a lepčejší vlogerky, který ráda toto pole přenechám a ještě jednou poklona takové Lou nebo Pétě.

Podrobnější výsledky výsledné vizáže můžete shlédnout níže….

IMG_0005IMG_0006IMG_0007 (2)

Tak co na to říkáte ? Jak mi to jde ? Vzal by si někdo podobné stíny do práce, nebo jsem jen já za exota ?

pozadí

10 komentářů:

  1. Proč bys měla být exot? Náhodou ti to moc sluší tim žes nepoužila dolu linku tak to je takovy jemný!Mě se to moc libi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) to mi psala jedna slečna, že jsem s těmi fialovými stíny jak exot :D

      Vymazat
  2. Mně se to líbí. Fotit líčení je peklo... :D A točit ještě větší.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné jednoduché líčení :) Tobě moc sluší.:)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  4. souhlasím a také chválím :) takové líčení je nejlepší, je rychlé, jemné a přitom krásné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné. Neplánuješ video nebo článek o veškeré tvojí dekorativce? ,vidím že máš plno nových věcí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) nu, když to bude někoho bavit, proč ne ;)

      Vymazat
  6. Myslím si, že základnú chybu robíte v tom, že sa líčite chrbtom (zády) k oknu. Svetlo vám musí dopadať na tvár.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....