7. 10. 2013

Co je v mé plážové tašce ? / What´s in my beach bag

wtsinmbKraťounké video o tom, co jsem si nosila na pláž každý den sebou. Pokud byl nějaký nákup dobrot, chybí mi tam ovoce, zeleninka, nebo nějaké ty mlsky, protože ty v Turecku opravdu umí.

Kdyby se někdo divil, že je toho poměrně málo, tak většinu věcí jsme měli k dispozici od hotelu, takže jsem sebou nemusela tahat osušku, další ručníky, jídlo atd. Vás se chci zeptat, co si na pláž berete většinou vy ? Na co jsem podle vás zapomněla ?

3 komentáře:

  1. Já toho sebou netahala o moc víc :D A máš pravdu, my byli v Řecku a písek byl vařící! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím Ti dovču.. to je fajn si takhle odjet na konci léta :)) Jinak já toho nosím o něco víc, ale tahle výbava co máš v pohodě stačí :))

    OdpovědětVymazat
  3. Můj svět krásy7. 10. 2013 20:41:00

    Užívej dovču!!! Mně se moc líbí oranžová taštička od maminky:)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....