11. 9. 2013

Z kancelářového pekla

Tak jsem doma z dovolené a miliony fotek a videí se snažím protřídit, promazat a vybrat ty, ze kterých udělám nějaké to video a články pro vás. Děkuji všem za milé vzkazy, maily a komentáře po dobu mé nepřítomnosti, ať už na blogu, mailu nebo FB. Pokud jste se mě někdo na něco ptal, nebo jste něco potřeboval, byla sem omezeně na příjmu, což bych ráda nyní napravila, takže hrr na mě znovu s čímkoliv…..

Začneme polehoučku, pomaloučku a to outfitem do kanceláře, kdy bylo ještě pekelné horko a díky mé nesnášenlivosti s klimatizací, jsem dosti trpěla. Jsem člověk, který má bohužel dost problémy s pocením a rudnutím, takže si dovedete představit, jak pro mě dress code představuje problém, když jsou teploty výš jak 30 stupňů. Snažím se navíc chodit do práce pohodlně oblečená, abych nemusela pořád někde něco tahat, stahovat, honit apod.

 

gpage

Omlouvám se za výraz s nenamalovanou tváří, ale klidně se světu ukážu i takhle.  Co ale snese omluvu je outfit bez bot a kabelky, protože je to foceno dost narychlo ráno před odchodem, kdy ještě mnohdy skoro spím. Jak to máte se vstáváním vy ? Jde vám to lehce ? Já jsem se ještě za ty léta zkoušení různých ranních rituálů prostě nezbavila ranní face ala nemluvte na mě.

Outfit velice jednoduchý a nejvíc se mi na něm líbí ta sukně, která všechno hezky oživí a stála neuvěřitelných 59,- v H&M slevách. Jediná její nevýhoda je, jak jsem zjistila po celém dni v práci, že nemá podšívku, tudíž přišité flitry na ní dost koušou a zkuste si v tom pár hodin sedět nebo chodit. Au au au….

Taky sem vám chtěla informovat o tom, že uvažuji o zrušení ask.fm a formsping.me , jelikož tam neustále akorát mažu dokola ty samé otázky a nebo jsou to otázky, na které rozhodně odpovídat nemíním (kolik mám plat apod.) a když se mě někdo chce na něco zeptat, stejně raději používá FB nebo přímo blog, popřípadě komenty pod videi na youtube. Tudíž pro tyhle kanály už nenacházím využití a tak se s nimi asi rozloučím. Je to na vás !! Zrušit nebo nechat???

Ještě se zeptám na staré dobré hangouty….dlooouho už sem žádný nedělala a vím, že se vám docela líbily, tak se ptám, jestli by měl zasejc někdo zájem si online popovídat z mých očí do těch vašich, bohužel ne i opačně.

podpis

9 komentářů:

  1. Sukně je parádní a ta cena mě dost překvapila, super "kauf" ;) moc ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  2. ..tak šup a vytáhnout z maminky / babičky skříně spodničku :D ... :) To mi připomíná, že když mě občas babička vidí v něčem krajkovaném, tak většinou pobaveně řekne, že to co ony nosily dospod, my nosíme ven :D... :-) Jinak Ti to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo, to mi babi říkává taky. Nebo, mi říká, ať se zakryju, když mám výstřih třeba :D. Babičky spodničky bych musela na sebe namotávat na třikrát a mamka žádnou se spodničkou nemá. Takže budu muset někde s sekáči zchrastit nějakou levnou sukňu a přešít. Jinak děkuju ;)

      Vymazat
  3. Au, jak v tom můžeš vydržet, koupila jsem si před lety flitrovaný top, byl společenský a tak jsem ho na sobě měla jen parkrát a myslela jsem, že to nedám, jak mě kousal a škrábal. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D věř, že jsem zažila pěkně neklidný pracovní den. Cestou domů jsem se pomalu chtěla svléknout už v autě.

      Vymazat
  4. Ta sukně ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hangout jooo :-) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ta sukně se mi hodně líbí... je vážně dobrá?

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....