19. 9. 2013

Turecko 2013–mix video z dovolené

20130905_120452Hlásím poslušně, že má prokrastinace je pryč a už sem zahnala tu mrchu deprézy z podzimního upršeného počasí. Tudíž se pomalu prokousávám tou tunou fotek a videí z dovolené, pomaličku polehoučku je začínám zpracovávat.

První ze série je video alias mix, co foťák můj a dalších, mobil můj a dalších daly….no a když jsem to naházela do editoru a poupravila, co z toho vzniklo…..Koho by napadla otázka, nechť ať ji zanechá k zodpovězení pod tímto článkem, či na youtube.

Budu moc ráda, když mi dolů napíšete, jak se video líbilo :) a když někdo objeví stejný hotel, ve kterém byl, tak si může zavzpomínat. Oblast se jmenuje Mahmutlar a je nedaleko centra Alanye. Podnikali jsem nejrůznější výlety po okolí, ať už s delegátem, nebo na vlastní pěst, ale protože už máme hodně tuhle oblast Turecka projetou, spíš sem se snažila relaxovat a užívat sluníčka, protože tady je ho až moc. Zavzpomínala jsem si na starou lásku, byla se podívat ve starém hotelu, ale nikdo už tam nebyl…Zakusila jsem si i roli tradiční turecké manželky a řeknu vám, nic pro mě. Mě by s tou mojí vyřídilkou, asi zase rychle vrátil rodičům a věno si nechal, jak by musel zdrhat přes hory doly. Není to poslední video z dovolené, ještě jich mám pár v zásobě ;). Tak kdo bude chtít, může se těšit….

podpis

11 komentářů:

  1. Hezký, hned bych vyrazila někam do tepla!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvele video!! Hned bych jela nekam na dovolenou!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně udělané video a boží výhled z balkonu! :-) Můžu se zeptat jaké jsou cca ceny v Turecku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle toho, čeho by si chtěla vědět ? Třeba jídlo vyjde na méně, oblečení jak které, ale mají opravdu slevy, na rozdíl od nás, doktoři levnější, jinak žít se tam dá za 50 euro na týden.

      Vymazat
  4. Je vidět, že sis to užila, já letos bohužel nikde nebyla.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Katko,dekuji za video,na chvili jsem se zas ohrala:-) a vzila se do te letni a pohodove nalady.I kdyz uprimne me by nikdo do Tunisu,Turecka,Egypta...atd.nikdo nedostal:-) Ale video povedene,jsi sikovna.Hezky vecer T.

    OdpovědětVymazat
  6. Super video! Loni jsem byla v Alanyi a moc ráda na to vzpomínám. Náš hotel jsem na videu nenašla, ale plno míst, kde jsme byli a připadalo mně jako bych tam byla včera včetně letiště. Úplně mi to v té zimě tady spravilo náladu. Jinak jak píše slečna nade mnou mě taky nikdy nelákal Egypt, Tunisko a do Turecka se mi napřed taky moc nechtělo, ale teď rozhodně nelituju, protože mě to tam moc příjemně překvapilo. A na rozdíl od Egypta se tam dá v pohodě chodit a cestovat a člověk nemusí být jen zavřený v hotelovém komplexu což mě nebaví. Petra

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělé video! Člověk se aspoň timto zpusobem na chvilku vrati do slunnych dnu... Na podzimni depky platí - čokoláda, teplo a film. Nebo jóga :)

    OdpovědětVymazat
  8. super post, v turecku jsem teď byla také (side) a moc se mi tam líbilo

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....