28. 9. 2013

TAG - Co by, kdyby.....???


Tenhle TAG jsem našla na blogu Brunwen a zaujal mě natolik, že jsem si řekla, že do něj prostě musím jít.


1. Co by, kdybys byla na jeden den mužem? 
Ani bych nemusela :D. Nějak mě to neláká. Ale kdybych teda fakt měla tu možnost, zkusila bych si půl dne bejt chlap dle ženských představ :D což bych se asi roztrhala na milion kousků a možná, že by to ani nešlo, no ale když už mi ženský furt nad nima brbláme a půl den bych si zkusila, jaký to je, když chlap někde zbalí nějakou kost, vyspí se s ní, je na ní hnusnej a ádié baby. Jak by mi bylo, jestli by mi to bylo jedno, nebo bych měla s tou ženskou soucit. Toť otázka... 

2. Co by, kdybys měla jen jedno přání?
 Zdraví pro svou rodinu a sebe, možná místo toho nesmrtelnost, ale to bych hodně zvažovala.

3. Co by, kdybys potkala sama sebe ve 40 letech?
 Tak asi bych samu sebe očividně poznala, takže by to bylo dost divný a moje 40ti letý já by si tutově myslelo, že je zralý na bohnice. Ale ráda bych věděla, co se za těch 40 let událo a co mám třeba udělat jinak...Bůh ví, jestli bych byla mile nebo nemile překvapená :D.

4. Co by, kdyby sis mohla vybrat v jaké době chceš žít? 
Chtěla bych dobu asi dobu 18.-19.století v Anglii, USA. Prostě dobu, kdy ženy byly ženami a muži těmi ochranářskými gentlemany. Bohužel nikdo přesně nemůže vědět, jestli to byla pravda, nebo jsme jen zblblé filmy a knihami na styl Austenové apod.

 5. Co by, kdyby sis mohla vybrat, jak budeš vypadat?
 Pff, asi bych si vybrala postavu nějaké vymazlené krásky z pěkné fotky :D. No uznejte ?!

6. Co by, kdybys mohla zakázat jednu věc na světě?
 Zakázala bych rakovinu....a ostatní hnusné nemoci, při kterých člověk trpí. Války, nesnášenlivost, lži, krádeže...počkat, to není jedna.

7. Co by, kdyby sis na týden mohla vyměnit život s celebritou? 
Ráda bych si to vyzkoušela, ale asi ani ne na týden, možná by mi stačily tak dva dny. Taková Celine Dion...milovala bych svůj hlas, nebo Kim Kardashian, milovala bych svoje tělo. 

8. Co by, kdybys měla být zvířetem?
 Ráda bych byla delfínem. Musí být úžasné si takhle obratně umět počínat ve vodě a navíc bych byla chytrá ;). 

9. Co by, kdybys mohla jet kamkoliv by se ti zachtělo?
 Pff, to by bylo na hodně dlouho. Určitě Nový Zéland, USA, nějaké odlehlé malé ostarovy zapomenuté někde uprostřed oceánu, Indie, Japonsko, Čína, Filipíny, Maledivy...atd. atd.... 

10. Co by, kdybys uměla číst myšlenky?
 Ne, děkuji...už takhle mi občas dává dost zabrat, co lidé vypouští z úst. Ještě kdybych je slyšela myslet ? Néééé....

11. Co by, kdyby sis mohla vybrat jakékoliv povolání?
 Zpěvačka na styl Celine, nebo bohatá rentiérka, kdy bych založila vlastní řetězec školek, obchodů, ubytoven apod. pro chudé. 

12. Co by, kdybys měla jeden rok prázdnin?
 Asi bych umřela..stačilo mi období, kdy jsem měla jen školu a nic k tomu. Neumím nic nedělat, nudit se apod. Pořád musím něco dělat a i odpočinek mám aktivní alespoň trochu. Zkusila jsem si to na dovolené a vydrželo mi to tři dny přesně. Jen sem ležela na pláži a opalovala se. Jenže sem se pořád vrtěla, bylo mi horko, pak mě něco svědělo, pak sem měla žízeň, ne už ne, díky. Ikdyž občas potřebuju alespoň na den vypnout.

13. Co by, kdyby sis na dovolenou mohla vzít jen 3 věci?
 Neomezené množství peněz :) stačila by mi jedna, jestli se to počítá, jako jedna. 

14. Co by, kdyby ses mohla zbavit jedné své špatné vlastnosti? 
Sem až moc hodná, takže bych se toho nechtěla zbavit, ale ubrat a pak asi cholerická povaha, tu bych hctěla úplně změnit. 

15. Co by, kdyby sis mohla koupit cokoliv na světě?
 Hezký dům mě a rodině, jeden byt v luxusní části Londýna, zdraví, ikdyž to se prý koupit nedá, nekazící se zuby, ikdyž to asi souvisí s tím zdravím a super auto, VIP členství do všech klubů, divadel, kin, knihoven, na koncerty apod..

Označovat klasicky nebudu nikoho ;) Kdo ale chce, může v klidu pokračovat a pak mi napsat dolů odkaz na svůj TAG ;).



5 komentářů:

  1. Ty jo, překvapilo mě kolik stejných odpovědí bych měla já. Má to zajímavé otázky, takže to asi v budoucnu také zpracuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) klidně pak hoď odkaz sem, ráda si počtu ;)

      Vymazat
  2. No jo, taky bych chtěla bejt aspoň na chvíli Elizabeth Bennetovou! Jsem dokonce tak zblbá, že se přesně za týden jedu podívat na "Pemberley" :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, dobrý :D Docela ti závidím to, že musíš pořád něco dělat. Já mám v podstatě prázdniny pořád už tři roky, když teda nepočítám zkouškový a jsem tak spokojená :D Klidně nevylezu celý týden z postele, dělá mi i někdy problém třeba si jen dojít do kuchyně pro jídlo, jak jsem zlenivěla :D Občas bych chtěla být taky takovej ten aktviní pytel blech :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....