29. 9. 2013

Prvně podzimně

IMG_0632

Sice ještě občas vykoukne sluníčko, ale mě je tedy po ránu docela zima a tak už jsem na tom jednou byla tak, že jsem dokonce vytáhla nové kozačky a jala se do nich soukat. Přiznávám, odpoledne mi v nich bylo docela teplo, ale na večer už sem se zase cítila příjemně.

Vlasů si nevšímejte, měla jsem zrovna docela bad hair day. Jinak na sobě mám: svetrošaty – NY, kalhoty- Mango, řetízek – od mamky

Kozačky – Zara, kabelka – LongChamp

4

Do kozaček jsem se zamilovala. Mají krásnou barvu a nemají žádnou vnitřní výstelku, takže ideální na začátek podzimu. Na zimu už vhodné nebudou, také díky tomu, že jsou semišové. Pohodlné tedy musím přiznat, že dvakrát nejsou, protože ve špiččce se hodně zužují a po celém dni v nich pěkně bolí nohy, ale můj den byl zrovna docela náročný, takže to bude spíš tím neustálým chozením aneb v nohách mám už tisíc mil. Taky jsou hodně úzké, takže pro mě motivace hubnout nohy. Nebo přestat úplně běhat. Svetro šaty mám už pěkně dlouho a pořád jsou super. To je ještě z dob, kdy se v NY daly sehnat ,,docela,, kvalitní kousky za příjemnou cenu. No a LongChamp je asi nejlepší kabelka, kterou mám. Šíleně prostorná. Mám pocit, že bych do ní zvládla nacpat týdenní nákup a hrocha k tomu. Koupila jsem si ji na Ruzyňském letišti a dlouho jsem se rozhodovala nad volbou velikosti, délkou uší a vyhrála tahle. V Turecku se to hemžilo jejich napodobeninami a já si připadala až hloupě, protože málokdo poznal, že nejsem jedna z těch, které si domů vezli Gucyho a Prradu, když se mi na rameni houpala tahle kabelka. Kamarádka ji ohodnotila jako předraženou nákupní tašku, ale mě se opravdu líbí a udělala jsem si s ní obrovskou radost.

podpis

8 komentářů:

  1. Mně náhodou přijde, že ti ty vlasy seknou, žádný bad hair day :)! A tmavě modrá je tvoje barva, fakt pěkné...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Longchampka je vážně moc pěkná a mam pocit, že se hodí fakt úplně ke všemu, takže o ní taky už dlouho uvažuju. Sluší ti to...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, hodí se opravdu snad ke všemu ;)

      Vymazat
  3. Tenhle účes ti mega sluší :o)

    OdpovědětVymazat
  4. A ja som ti chcela tie vlasy pochvalit, ze ich mas take poslusne a leskle :D Pekne su tie cizmy, ja som si na jesen ale kupila kanady, hahaa!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se náhodou tvé vlasy moc líbí! :D akorát mi přijdeš docela smutná :( A sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  6. jsi vtipná, prý bad hair day! :D náhodou mi přijde, že vypadáš lépe než kdy jindy, tak doufám, že to nevezmeš zle ;) kozačky taky krásný!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....