28. 9. 2013

Ozzy a Psí zásilka

IMG_0608

Můj malý herec se chtěl zase jednou blýsknout ve videu a tak jsem mu svěřila velmi náročnou hlavní roli. Scénář: štěkat pěkně do rytmu , poznámky režisérky: vypadat roztomile, vrtět ocáskem, hrát si, přiběhnout….

Normálně bych asi nad touto spoluprací vrtěla hlavou, proč proboha na blogu tohle, ale jelikož můj blog je dosti těžce zařaditelný, řekla jsem si, proč ne a Ozzy je také součástí mého života, tudíž tu může být také. Děkuju moc Psí zásilce za tuhle možnost.

Názor na balíček ?

+ dopis opravdu mile potěšil, je to moc roztomilé, jen bych si dala více záležet na jeho vzhledu. Inspirovat se můžete třeba u Ladyboxů atd.

+ oslovení na krabičce (pro pejska Ozzyho) bylo moc milé

+ obsah krabičky se mi celkově líbil

+ hračka

+ konzerva

+ botička na kousání

+ bonbony pro pejsky

+ vzorky krmiv

+ cestovní skládací miska

- barevné laciné kostičky

- vzhled krabice

Celkově se mi koncept líbí, jen asi nebudu krabičku objednávat každý měsíc. Na vánoce by to ale mohlo být super překvapení jak pro mě, tak pro mého čtyřnohého kamaráda.

podpis

PS: co říkáte na nový vzhled blogu, intro u videí, konec videí ?? Dalo to dost práce, protože všechno si dělám já sama svépomocí. Vím, že je blog teď dost tmavý, ale proč ne změnu ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím ve slušnosti ....