1. 8. 2013

Rozbalovací video–Baťa a Ebay nákup

IMG_0082Kdo rád nakukuje do cizích balíčků, ruku na myš a klik na video !! Hey put your hand up in the air….Jedná se opravdu o rozbalovací video, o které jste si psali/y , když jsem zveřejnila fotku balíčků. Je toho víc, ale protože se teď chystám hodně šetřit a mám v plánu důležitější investice, udělala jsem si radost.

PS: dneska jsem měla ty ,,leopardí,, a tlačí mě malíčky, tak se snad roztáhnou trošku !!

A co vy ? Líbí se vám některé věci, které jsem si objednala ? Taky máte závislost na Ebay ?

5 komentářů:

  1. Na eBay jsem silenej zavislak :)) Delala jsem o tom i post, a urcite jeste budou, protoze na tom muzu sedet i celé dny :))

    Ano, s nůžkami to mám stejné.. Mám doma troje..ale jak dojde na rozbalování... :D

    Nejvíc se mi líbí poslední boty, dneska jsem si je zrovna prohlížela u France baby, má stejný :) Já na tyhle korálky moc nejsem, ale nevypadá to zle..

    Ty tašky jsou dobrý nápad, já to dávam do igelitek.. Ale to pouzdro na prádlo mě pobavilo :)) To mi přijde trošku zbytečný, tedy pro mě, já bych to nevyužila... :))

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě pobavilo to pouzdro na podprsenky :D než si řekla na co to je ... tak jsem nad tím přemýšlela a vůbec mě to nenapadlo a přitom je to jasné, kdžy to vím teď :D Jinak s ebay si to popsala úplně přesně. Nám chodí domů také týden co týden alespoň jeden balíček. Zrovna dnes tvořítka na nanuky :D je to fakt závislot už, ale když těm cenám se tam nedá odolat. Já ujíždím hlavně na bižuterii a na obalech na mobil :D Jinak na ty boty jsme u Bati taky koukala a ta cena je opravdu úžasná, ale jelikož fakt teď šetřím nebo spíš prostě dost zvažuji co koupím tak jsem uznala, že další wedges vážně nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Nůžky nemůžu najít nikdy :-D Tak si půjčuju manikúrní a přítel pak vždycky nadává. Jinak e-bay to je závislost asi pro všechny :D Ty botky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, nůžky, to je věčný boj s jejich hledáním :D
    Jinak by mě hodně zajímalo, jak se Ti v těch botách chodí, jestli nedřou, nevydávají ty zvuky (tření kamínků o sebe), když jdeš a tak :).
    Jsou ty boty pohodlné?

    OdpovědětVymazat
  5. slevy u Bati mě také dostihly... NAŠTĚSTÍ jsem si odnesla jen jeden pár, ale měla jsem náběh na troje minimálně. opravdu jsem měla co dělat, abych to vydržela. hrůůůza! na ebay jsem také závislá, neustále ale opravdu neustále něco objednávám :D a ono se to pak opravdu docela nastřádá... to je vždycky infarktovej stav, když kontroluju účet :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....