4. 8. 2013

One word TAG

Jedna Tagovka, která se mi nechtěla točit na video, protože je docela krátká a nechci si odradit čtenáře, kteří mi psali, že si raději něco přečtou, než aby koukali na videa !!
Tvoje vlasy? Husté (až moc)
Oblíbená věc? Mobil
Sen z minulé noci? V horku skoro nespím, takže žádný
Oblíbené pití? Voda
Vysněné auto? Nissan Navarro
Místnost, ve které se nacházíš? Pokoj
Tvůj strach? Samota
Co bys chtěla být za 10 let? Spokojená
S kým jsi strávila včerejší večer? S pejskem
Co nejsi? Hezká
Poslední, co jsi dělala? Procházka
Co máš na sobě? Tílko, kraťasy
Tvoje oblíbená knížka? Pevné pouta
Poslední, co jsi jedla? Kuřecí kousky
Tvůj život? Krkolomný
Tvé tělo? Povolené
Kdy ses naposledy smála? Včera
Nejoblíbenější víkendová činnost? Být venku
Tvůj počítač? All in one PC PB
Pivo? Nepiju
Zima? Sněží
Dovolená? Volno
Na tvé posteli? Spousta polštářů
Láska? Krásná


Musím přiznat, že někde mi to tedy na jedno slovo nevyšlo...kdo by chtěl pokračovat, směle do toho, je to jednoduché a stejně jsem se musela někde krapet rozmýšlet !! Jsme s někým stejní ???

8 komentářů:

  1. Hezký tag! Bezva odpovědi. Mimochodem, jedna odpověď se mi nelíbí... Ta na tu, co nejsi.

    Jsi hezká!

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, taky si myslím, že se podceňuješ, jsi krásná, vtipná a tvůj blog je jeden z mých nej! Krom toho, máš nejúžasnější blond vlasy, které jsem kdy viděla!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný tag a milé odpovědi :)) Jen musím také souhlasit se slečnami hezká jsi a moc :))

    OdpovědětVymazat
  4. :) děkuju slečny. Já to nepsala, aby mi všichni psali, ale néé, jsi hezká. Jen si hezká nepřijdu. Hezká prohlásím o úplně jiných slečnách/dámách.

    OdpovědětVymazat
  5. Suprové! Dalo by mi práci vymyslet lepší odpovědi :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Haha, tvoje tělo? :D Tak to máme stejné. :D A vážně mě to rozesmálo.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....