26. 8. 2013

Balení na cesty–1.díl–Obecné rady

baleni

Tak už to mám za pár a protože jste si o tyhle videa hodně psali, je mou milou povinností s nimi vyjít na trh. Doufám, že se vám to první video, které není až tak zajímavé bude alespoň trošku líbit. Třeba tím někoho inspiruju k tomu, aby si zabalil právě takhle na jeho příští dovolenou. Není to rozhodně poslední video, bude jich ještě na téma dovolená hodně..

A kdyby někoho detailněji zajímalo, jak to v mém kufru vypadá po zabalení, jsou tu foto důkazy…

baleni2

IMG_0150-horz

 

Kdo mi ještě pořád nevěří, že dokážu být hodně organizovaná člověk, tak si myslím, že po těchto fotkách už mi to snad na sto pro uvěříte. Ano, vše musí mít své místo a svou přihrádku. Nesnesu chaos v kufru a asi i proto jsem zvolila možnost dvou komorového kufru. Příští rok to třeba dotáhnu na ještě vychytanější kufřík Mrkající veselý obličej.

Teď otázka na vás čtenáře….Balíte více dní dopředu, nebo až na poslední chvíli ? Jste seznamoví typ nebo spíše házíte věci do kufru, hlava nehlava ? Máte nějaký svůj systém na balení a co rozhodně nesmí chybět ve vašem kufru ?

7 komentářů:

  1. balím několik dní dopředu, protože si vždy během těch dní vzpomenu na něco na co jsem zapomněla. seznamy si nedělám, protože stejně vždycky na seznam něco zapomenu napsat :D. v kufru mám ale vždy vše seřazané a také nemám ráda chaos. každá věc má svoje místo

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja premýšľam niekoľko dní predtým, čo si zabalím, ale balím deň pred odchodom. Tiež nenávidím chaoz a mám rada, keď má všetko svoje miesto. Preto balím aj priateľov kufor :)

    Pozývam Ťa na giveaway o krásnu peňaženku Desigual GIVEAWAY DESIGUAL

    OdpovědětVymazat
  3. Já momentálně řešim problém, jak zabalit na 3 a půl měsíce do jednoho kufru, kterej mam normálně na 14 dní a jsem v koncích...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak na delší pobyty je to s váhou a zavazadly jinak né ?

      Vymazat
    2. Pro mě je to teda úplně stejný :-)Váhový omezení je pořád stejný, zrovna tak jako velikost kufru. Víc kufrů vézt nemůžu, to bych potom neutáhla. Narvu tam holt, co se dá, ale budu při tom muset hodně přemýšlet.

      Vymazat
  4. Já si při balení dělám seznam, který si napíši o několik dní do předu. Do kufru vše balím dva dny před odjezdem a většinou se do něj se vším nevejdu. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....