11. 8. 2013

50 Random facts about me

50 jich asi určitě nebude, ale snažila jsem se psát na papír spontánně všechno, co mě napadlo a byla to docela zábava. Zakázala jsem si nad tím dlouho přemýšlet a pak jsem se při natáčení sama divila, co jsem schopná na sebe prásknout. Doufám, že se pobavíte stejně jako já při natáčení.

7 komentářů:

  1. Je to moc milý, mně se to líbilo:)

    OdpovědětVymazat
  2. "Koušu si kůžičku kolem nehtů" :D Já myslela, že to je jenom nemoc, která se dědí v naší rodině a oni to mají i jiný lidi, super :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super :) Kdyz jsem byla mensi a sla jsem k zubari, tak jsem vzdycky preventivne brecela, kdyby mi jako chtel neco delat :) A mam arachnofobii, takze ta fotka byla desiva :))
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš super videa a nechceš zase udělat nějaké školní?:)

    OdpovědětVymazat
  5. To bylo fakt super video, hodně věcí máme společných. Jsi moc sympatická holka, škoda že Tě neznám osobně :-( Katka

    OdpovědětVymazat
  6. skvělá tagovka :) tohle mě baví, také ho musím udělat!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....