29. 7. 2013

Outfit na každodenní pracovní den

2Přiznávám, není to zrovna outfit učený někam do práce za pokladnu, nebo někam do manuálně náročné práce, ale takové to kancelářské ,,nic nedělání, je to jako stvořený. Pravda, že mě by třeba za otevřené boty asi nepochválili, ale můžete se přezout do něčeho pohodlnějšího a něčeho, co odpovídá danému dress codu.

Ráda bych věděla, jestli i vás trápí v práci dress codem, nebo uniformou a jestli vám to vadí, nebo jste naopak spokojení za to, že si nemusíte dělat hlavu s tím, co nosit ?

12 komentářů:

  1. Já mám v práci uniformu... Na jednu stranu trpím, protože člověk se nijak nemůže sebevyjádřit a být podle svého hezký.. na druhou stranu jsem ráda, protože do práce chodím naprosto v čem chci, protože se stejně převléknu..

    A mašlička je moc pěkná :)Sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi ti to pristane....a tie vlasy sú jednoduché a úžasne :) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já dělám v bance, takže dress code mám velmi přísný, obzvlášť teď v létě je to nic moc - otevřené boty nebo holá ramena nepřipadají v úvahu..
    Ten účes je perfektní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale proč? Vysvětlí mi to někdo? :-D Vždyť to přece není vulgární!!! Já teda přijít do banky a být tam ženská s tílkem na ramena tak je mi to úplně jedno. Vždyť to jsou lidi a chtějí se cítit pohodlně.
      Fakt toto nechápu. Jako to si někdo myslí, že mně paní v bance v sandálech urazí, pohorší nebo co!?

      Vymazat
    2. To nevím, ale já taky dělám v bance a máme to samé :) je jasné, že si tam asi nevezmu kraťasy, džíny nebo tak něco, ale když to není nějaké vulgární tílko, v těch teplotách to taky nechápu :)

      Vymazat
  4. Ty nemůžeš mít v práci otevřené boty? :-O Čemu to vadí, když je to hezké a ženské?
    Upřímně, nikdy nepochopím dress code! Samozřejmě - nebudu do určité práce chodit v teplácích a botaskách, a taky nebudu nosit minisukni a výstřih, ale aby mi někdo diktoval jaký můžu mít boty, kalhoty, halenku a já nevím co je fakt síla... Vždyť nějaký dress code bere člověku úplně individualitu a radost z oblékání! :-(

    Když jsem byla na praxi a nosila sesterskou uniformu, tak ze začátku jsem byla ráda, že nemusím nic řešit a bude mi pohodlně. Ale po nějaké době mně to strašně přestalo bavit. Pořád být v tom samém jako dalších x lidí a nemoct se obléct do toho co se mi líbí, a čím se tak trochu sebevyjádřím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu mít v práci otevřené boty, musím se přezouvat. Garantuji pak to, že když se máš po celém dni někde zout, je to o zdraví okolo stojících. A to mám třeba i kožené drahé botky v práci, ale stejně, fujky....My jsme třeba americká firma, tím pádem máme dress code jako amíci a je to za trest. Vždycky vymýšlíme s kolegyněma, jak to ,,obejít,. Takže si bereš trička s rukávama, ale třeba jen co nejkratší rukávek, nebo s krajkou, aby to někde dýchalo, do triček s výstřihem si našívám látku, protože mám velká prsa a tak by to přitahovalo nepatřičnou pozornost. Sukně musíme mít jen v délce maximálně po kolena. Ale nestěžuju si, protože pořád ještě to není přísný manažerský dress code, kde musíš !!! mít punčocháče (které já nesnáším) i v horku, uzavřené boty, kostýmky a halenky s dlouhým rukávem..

      Vymazat
  5. na léto smutné, jinak slušivá kancelářská klasika :)

    OdpovědětVymazat
  6. outfit je moc pěkný, opravdu sofistikovaný, ale lituju Tě, že v takových vedrech nemůžeš mít ani otevřené boty. už tak je člověku skoro na chcípnutí :/

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....