28. 7. 2013

Oblíbené věci za měsíc červen 2013

pageJá vím, já vím, je tu sice konec července a tak vám to trochu nesedí, ale díky tomu, že jsem hodně pozadu s videi, se snažím vše dohnat a tak jsou tu teprve červnoví oblíbenci. Můžete se ale tak těšit na víc videí, aneb všechno zlé pro něco dobré.

Poslední video točené na starý foťák, tak snad se to příště s kvalitou zlepší a ne zhorší. Fotky už jsou z nového miláčka, kterého držím na úvodní fotce v ruce.

Schválně, s kým jsem se tenhle měsíc sešla a máme něco stejného ? Konec videa je tak trochu interaktivní a můžete si klikat na odkazy, jak je libo !!!

12 komentářů:

  1. Tyjo!! :O Supr nápad s tím začátkem i koncem videa!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Max Factor s modrým proužkem, voděodolná. 100% stálice.
    Když Ti nesedne, koupím ji od Tebe :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no dobře, ale prozatím vyzkouším Catrice, kterou mi holky radily pod videem na youtube.

      Vymazat
  3. Voděodolnou řasenku sice neporadím (nesnáším to odličování, takže raději volím obyčejnou), ale na dovolenou je fajn nechat si obarvit řasy. Zvlášť u extra světlých řas je rozdíl opravdu velký, barva vydrží aspoň dva týdny (mně teda měsíc) a odpadnou starosti s líčením.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc návštěvnice, barvu na řasy jsem zkoušela tedy tu z drogerie a ta mě hrozně pálí na očích, takže to pro mě byl pak slzavý boj, jedině si zajít někam ke kosmetičce, ale bojím se, aby nepoužívala tu stejnou.

      Vymazat
    2. Barvení řas u kosmetičky můžu jedině doporučit. Moje kosmetička určitě barvu z drogerky nepoužívá, snad nebude ani Tvoje.

      Vymazat
  4. Cien gel na pleť mám od včerejška a zatím v pohodě :-) Myslím, že odlíčí v pohodě makeup i korektor, na oči jsem ho nezkoušela. Od cien mám ještě krém na ruce, který je hoooodně mastný takže super na zimu :-) Plánuju vyzkoušet ještě pár věcí, protože Cien je podle mě zbytečně přehlížená značka. Jinak já mám osobě jen jednu voděodolnou řasenku a to je od Catrice "řasenka The Giant Extreme Volume voděodolná". Mi vyhovuje. Celý začátek státnic jsem probrečela a ani se nehla :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Klidně recenzi na balzám od Dermacolu udělej:) A prý dobrá řasenka je http://www.kralovskadrogerie.cz/fotky23035/fotos/_vyr_735rasenka-modra.jpg . Osobně s ní zkušenosti nemám, ale stojí pár kaček, tak si myslím, že za vyzkoušení stojí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné videjko :)

    GiveAway with Firmoo.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, jen tě chci upozornit, jak jsi říkala, že si nerada dáváš tekuté výrobky (tvářenky, rozjasňovače) na obličej kvůli silikonům? A co si myslíš, že je v make-upech a BB krémy jsou toho uplně plný.. A silikony mohou být i v pudrových rozjasňovačích. ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....