17. 7. 2013

Oblíbené parfémy pro léto 2013

Jsem tu po dlouhé době s videem. Video je děláno s mluveným komentářem, tím pádem budu ráda, když mi napíšete, jak se vám tahle forma líbí. Zkouším pro zatím novou techniku a nějak s ní moc nekamarádím, takže veškeré připomínky sem, budu za ně ráda. Video se týká oblíbených parfémů pro letošní jaro, spíše tedy léto, protože jaro jsme nějak přeskočili.

A jací jsou vaši favorité? Máte spíš jednoho oblíbence, nebo vůně měníte? Vybíráte si vůně dle ročního období a trefila jsem se někomu do vkusu?

12 komentářů:

  1. Mne sa páči to ako do videa hovoríš, takže ja chválim. A čo sa týka parfémov, tak ja už dlhšiu dobu frčím na Calvin Klein Beauty :) Chcem vyskúšať aj In 2 U, ale ešte som ho nevoňala, a vždy keď prídem do parfumérky tak naň zabudnem. Ako dlho prosím ťa, jeho vôňa vydrží?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se stříkám ráno a pak až někdy pozdě odpoledne. Večer a nebo ráno tu vůni pořád cítím třeba z vlasů.

      Vymazat
  2. Sbírka parfému hezká, ale já obecně videa na blozích moc nemusím. Raději si čtu články a prohlížím fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem poslední dobou jela na Lanvin Rumeur 2 Rose... pak na spoustě vzorečků... a teď čekám na Paris Hilton Siren - osobně mě ty celebrití vůně moc neberou, ale tahle mi přišla hodně příjemná :)

    OdpovědětVymazat
  4. V létě mám ráda spíš jen osvěžující spreje (tím pádem musím mít super deodorant) a moje nejoblíbenější jsou od Bath&BodyWorks, nedám na ně dopustit. Úžasný výběr vůní a jsou držáky, když je srovnám s obyč. drogérkou nebo Avonem, tak je to 100 a 1:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teď v létě nejraději používám See by Chloé a Acqua od Cavalliho. Dostala jsem teď v Douglasu i vzorek Voyage od Hermés a tu vůni nemůžu vyhnat z hlavy - v prvních vteřinách je to jako nějaký citronový čistič na záchod a pak se rozvoní do neskutečně krásný, luxusní vůně - nemůžu se teda rozhodnout, jestli bych jí ten začátek u plnýho balení odpustila :D.

    Jinak to video je natočené hezky a ty máš moc příjemný hlas, takže za mě ano :). Jen malá poznámka - Guess se čte ,,ges", ne ,,gves" a ten Jacobs je ,,ou lola" ne ,,ú lala" :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;) O tom Ges mi to někdo psal už pod video a jj, já vím, jen mi to prostě nejde přes pusu, něco jako Žaja a Ziaja. A oh lala :D tam jsem se regulérně přeřekla :D

      Vymazat
  6. Nie video je perfektné ako už dlhšie nik neurobil pretože sa asi cez prázdnini večšinou každý vyberá na dovolenky a lenošenie. Ano ja ako 40tníčka už mám svoju vyskúšané rokmi overené výrobky a Parfém môj je DKNY zelené jablčko od spustenia na trh ho používam. Aj na tie vône som vždy zvedavá tak šmejdím po parfumeriach no nič zatial moje DKNY netromflo. Gratulujem dobrá práca a niečo som zabudla teras máš stále gélofky sú pekné.

    OdpovědětVymazat
  7. ani jednu vůni neznám, ale tu fialovou od Guessu asi půjdu očuchat, protože miluju sladké vůně :) já teď používám La Vie Est Belle a Gorgeous Gardenia od Gucci. zálusk mám také na Davidoff Sea Rose, nádherná vůně.

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě určitě CK In2U - už ji používám tak pět let - v létě, v zimě, pořád. Člověk mě podle ní vždycky pozná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Za mně CK, ale jinak mám na léto ráda tělové spreje Biotherm a teď nově mám Pumu, která hodně překvapila.

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. konečně video !! :) já moc parfémů nevlastním ...

    http://weird-true.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....