3. 7. 2013

Moje sbírka bot a kabelek pro jaro/léto 2013

botyPrvní středa v novém měsíci a to znamená ? No video přeci a protože jsem se ptala, jaká videa by jste u mě rádi/dy, viděli, rozhodla jsem se plnit vaše přání. Na mail mi přišla moc hezká prosbička od Elziee a tak jsem si její přání vybrala jako první.
Je tu moje sbírka kabelek a botiček, které jsem nosila letos na jaře a budu nosit nejspíš ještě v létě, protože u nás se asi moc neohřejeme.
Video pro změnu není povídací, jen jsem do něj vybrala jednu moc pěknou písničku od Miky, tak doufám, že se vám bude líbit. Kdyby chtěl někdo vědět, z jakého obchodu jsou věci, tak nechť hledá ve videu správný titulek a nebo se zeptá tady v komentářích. Přeju pěkné a rychlé pokoukání….

5 komentářů:

  1. Oooo, ty to mas tak paradne zladene!!! :)A Elle me dit je krasna pesnicka, zacinam konecne plnohodnotne prepadavat caru pesniciek od Mika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) a já mám Miku ráda od jeho začátků. Hlavně po tom,co jsem si přečetla jeho životopis někde :D

      Vymazat
  2. líbí se mi, jak si to udělala podle barev :) líbí se mi ty balerínky z Deichmana!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné botky!:) Podobně jako jedna z největších sbírek bot na světě:http://magazin.svetbot.cz/73-prokleti-vyjimecnosti-smutne-osudy-nejvetsich-sbirek-bot.xhtml

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....