9. 7. 2013

Knižní tipy č.7

Další video na téma knižní tipy můžete najít přímo na stránkách klubu knihomolů. Jelikož a protože ve videu mluvím o možné spolupráci s klubem, videa se budou nyní směřovat na jejich stránky (tedy ta knižní) a vy je můžete shlédnout přímo tam a nebo na mém kanále na youtube. 

Po kliknutí na obrázek se dostanete přímo na video

Vaše Bezega

8 komentářů:

  1. Super, knižní tipy vítám.
    Je to malinko zmatené, tím, jak člověk nechce spoilerovat, ale i tak.. se ti to povedlo.
    Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D ano přiznám se, že je těžké neprozrazovat z knihy příliš :D

      Vymazat
  2. Jestli můžu doporučit od Nesba, tak pro mě byl nejlepší díl Sněhulák. Možná to bylo tím, že to byla první kniha, kterou jsem od něj četla, ale vážně jsem jí četla jedním dechem. Nebo pokud by jsi chtěla zkusit i jiné autory severské krimi, líbily se mi knihy od Larse Keplera.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za doporučení Markét. Na Sněhuláka se chystám ;)

      Vymazat
  3. viem ze je to od veci ale na youtube mi to nejde takze ked si hovorila vo videu o tom jak mas zalozeny ti fascikle tak tie farebne listocky na lepenie co mas lidlu sem videla v KIK diskont

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, na internetu sem hledala recenze co se týče kosmetiky CATRICE, protože jsem jí chtěla vyzkoušet- konkrétně make up Photo finish .... a čistě náhodou sem narazila na tvé video, kde se o něm zmiňuješ- což je fajn, protože sem si to s jeho koupí rozmyslela :).
    Najela jsem na tvůj kanál na YouTube a hodně si mě překvapila- zhlédla sem už asi 6,7 video a jsi sympatická, víš o čem mluvíš, dobře se vyjadřuješ, prostě fajn:).
    Jsem spíše fanynka zahraničních blogerek,které mají své VLogy např. tato slečna:
    http://www.youtube.com/user/SMLx0/videos?view=0

    Jelikož je mi typově blízko, tmavé vlasy ( nic proti blondýnám ), její líčení také preferuji a má perfektní styl a vkus.
    Takže si mě překvapila, jako Česká blogerka, určitě tvá videa budu sledovat dále :)

    OdpovědětVymazat
  5. mozem sa opytat ze kde a priblizne kedy (aby som vedela co ju este predavaju) si kupila tu malu ruzovu tasticku od essence co si hovorila ze mas do skoly ako prvu pomoc co vnej mas ten korektor biely a dirovacku a pod.... dakujem maj sa !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ahoj, tu už mám strašně dlouho a myslím, že už ji Essence v nabídce nemá.

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....