2. 7. 2013

Instagram život č.4

Zase mě zradilo něco, na co jsem spoléhala a tak máte dnes na řadě dva články, místo jednoho. První si dáme hned teď.

Jelikož jsem měla tenhle článek přednastavený na pondělí a včera si v klidu přijdu na net a koukám, že se nic nepublikovalo, budu teď článkovat dvakrát.



  1. Inspiraci pro outfity hledám třeba i na speciální aplikaci pro mobily přímo od H&M, ikdyž tenhle obchod nějak přestávám mít ráda.
  2. Tahle kráska bude moje. Co na ní říkáte ? Jen se mi nechce kupovat za plnou cenu ;)
  3. Informuji o nových článcích nově i na instagramu. Tak vám nic z blogu neuteče.
  4. Nové krásky v akci. Hned ten den, co jsem si je pořídila, jsem neodolala.
  5. Zkouším nový program na videa a bohužel se pořád moc nekamarádíme.
  6. A tady už je dvojice favoritů od GS. Myslím, že jim přibudou bráškové.
  7. Ozzy mi přijde čím dál tím sladší. Místo aby stárnul, říkám, že se zmenšuje a roztomilatí.
  8. A nezůstalo jen u laků od GS. Dělám si radost za to, že jsem si nechala sundat umělé nehty. Duo od Flormalu, o kterém určitě uslyšíte.
  9. No a po 3 měsících jsem byla zase u kadeřnice a musím říct, že tentokrát je to poprvé, co jsem nebyla moc nadšená.
  10. + 11. Slevy v Desigual mě nenechaly chladnou. Nikde jsem nebyla vystavovat svoje špíčky na václaváku, ale regulérně si šaty koupila. Z 2 000,- na lepších 1100,-. Moc se mi líbí a hlavně mi sedí.
  11. Třešně jsou pro mě symbolem léta a každý rok si je musím dopřát a každý rok taky vyfotit.
  12. Tvrdnutí na Dejvické....
  13. Ranní návrat z párty s mojí sistr :D
  14. Ještě před ostříháním..
  15. No a další laky....už asi tušíte, o čem budou další oblíbenci....:D plus Dermacol love lipítka, který teda nic moc za mě.
  16. Nejlepší nanuk za 16,- z Lidlu. Mňam. I ten jahodovej s bílou čoko je super.
  17. Jedna z práce...
  18. A nový rozvrh, který mi tu visí a visí a práší se na něj...

Máte-li někdo neodolatelnou touho mě sledovat na instagramu...stačí si najít Bezega89 a kdo by snad chtěl, abych se jukla já na ten jeho (instagram profil samozřejmě, sprosťáci!!), budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete přezdívku.

3 komentáře:

  1. Já myslím, že přírodní nehty vypadají mnohem lépe, ty tvoje tím tuplem :). Laky od GS mě moc nelákají, možná je to tím jejich boomem, nebo nevím. Každopádně barvy mají moc hezké. :) Mrknu na instagram, kdyžtak můj je vratinka :)

    OdpovědětVymazat
  2. insta fotky sú najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Si super já bych chtela mít taky svůj blog ale bouzel mi je jeste moc malo roku.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....