6. 6. 2013

TAG: I mozek mívá Bezega aneb nežiju jen makeupem

Tuhle pěknou Tagovku jsem dnes zachytila u Plum na blogu a ikdyž nejsem nominovaná, rozhodla jsem se pokračovat (snad to nebude vadit) a pokračovat dále může zase kdo chce…..

SAM_9373

Nenamalovaná, ještě s kratším hárem…

 

1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?

Ráno si ji zapnu ke snídani, protože většinou snídám ještě v posteli a nechávám si na to alespoň 15 minut klidu (nesnáším vstávání) a tam běží leda tak pořady pro děti. Takže s radostí zkouknu animáče a pak na telku nekoukám vůbec. Maximálně občas se přidám na nějaký ten film, který jsem viděla před dlouhou dobou (než ho koupila televize pro vysílání), ale rozčilují mě reklamy a tak to za chvíli vypínám. Seriály sleduju pouze online a těch by byl dlouhý seznam…miluju Game of thrones,The Big bang theory,Lost girl, Grimms,The vampire diaries, American horor story….atd…

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?

Vařím docela často, ale nebaví mě vařit sama pro sebe a tak se většinou odbydu, ale jakmile je to pro někoho, dokážu být dokonalou hostitelkou. No fáákt !! Ráda experimentuju a nerada vařím podle receptů. Musím vařit spíš podle chuti. Míchám ráda různé koření a netradiční kombinace. Nejoblíbenější hlavní jídlo jsou asi tortily na milion způsobů a dezert – když bude čokoládový a bude v něm zmrzka…ideální kombinace.12080032

3. Vysněné povolání?
Zaměstnaná jsem a nemůžu si stěžovat. Práce mě baví, ikdyž je to občas hard core všechno časově stíhat a hlavně mám skvělý kolektiv lidí okolo. Jsem tam chvíli, takže na sobě nějaký ten syndrom vyhoření nepozoruju, ale až přijde, bude to těžké (a on přijde, protože občas = denně to jsou nervy jednat s lidmi). Přiznám se, ale, že moje vysněné zaměstnání to není. Můj sen je práce v televizi, nebo nějaká kreativní práce v reklamce třeba, nebo něco spojeného s tvořením a rukodělbou.SAM_0883

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
No ovládám….domluvím se celkem slušně anglicky s šílenýma gramatickýma chybama, ale nijak mi to nebrání v tom, abych si pokecala :D. Miluju ájinu, ale nemám pro ní asi dar. Učila jsem se 4 roky němčinu, ale nepřirostla mi k srdci a tak z ní neumím vůbec nic, jen trochu rozumím. Hrozně se mi líbí jazyky jako Turečtina, Španělština, Vietnamština. Ale jsem líná někam chodit do kurzu

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?
Za oblečení a kosmetiku. Mám velkou skříň, která praská ve švech a to dělám třídění věcí tak 6x do roka, ale stejně nemám co na sebe. V kosmetice jsem už pochopila pravidlo, které u mě funguje: Než koupíš, přečti si recenze, otestuj a pak až vyhodnoť případnou koupi. Takže už nelezu bezmyšlenkovitě do drogerie a asi jsem i víc náročná. Co se týče oblečení, zaměřuji se spíš na kvalitu (časem a postupně), než na kvantitu…té mám plnou skříň a pak nemám, kam to nosit.

SAM_0943

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
Tohle mám hrozně zvláštní. Ze začátku mezi novými lidmi moc nemluvím a spíš pozoruju. Jakmile si ale oťukám lidi, posoudím je, tak už kecám o sto šest a je problém mě zastavit. Taky občas lidem skáču do řeči. No zabít mě za to…
SAM_2102

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
Miluju knížky a důkazem jsou i občasná knižní videa. Čtečka knih se nikdy nevyrovná nové knize, té vůni, tomu dobrodružství, té pracující fantazii…prostě úžasné. Blogy čtu poměrně málo, díky nedostatku času. Občas sleduji oblíbence, ale jinak jsem na tom špatně a nestačím sledovat, co se kde děje nového. Dál si občas přečtu noviny, recenze na knihy, informační portály o zprávách, facebook, nebo různé diskuzní fóra.
SAM_2108

8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
Nejhorší jednoznačně lenost v poslední době. Chodím tak utahaná domů, že mám problém dělat ještě něco dalšího. Je pravda, že už bych potřebovala nějakou tu prac. a školní pauzu a věnovat se chvíli jen sobě. To mám v plánu od příštího týdne, kdy sice nemám dovču, ale mám nastaveny data na realizaci změn v mém rozvrhu i rozvrhu blogu. Snad se podaří a pomůže mi v tom i počasí.

Nejlepší asi soc. inteligence. Kdo netuší, co to je, doporučuji třeba wikipedii.

SAM_0278

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost
Musím říct, že jsem spíš komorní jedinec. Mám ráda samotu a klídek. Ale přeci jen to souvisí s prací, kde hodně a hodně mluvím, a pak už prostě nemám na lidi náladu. Takže večer už chci mít svůj klid. Ale když mě to popadne, musím někam vyrazit. Ráda zajdu do kina, na koncert, do divadla, klidně i na diskotéku si zatrsat, na skleničku apod.

SAM_1043SAM_064410. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
No u mě to omezování času není nějak markantní, protože teď zrovna jsem celkem chcíplotina na blogu, ale jinak bych asi MĚLA!! víc cvičit, uklízet, vyrábět, učit se, chodit ven.

SAM_0690

11 komentářů:

  1. Ale to víš že jsi nominovaná!!! Super počtení, díky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Helemese :) Dva tydny mimo blog a po znovu prihlaseni hned vidim tento novy tag. Super, budu pokracovat pokud muzu :)

    OdpovědětVymazat
  3. super tag, také bych si ho ráda vypůjčila, můžu? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Bezego, neber to jako urážku, ale nechápu, proč všude dáváš obrázky s tvým rozpisem na blog, kde slibuješ pravidelné příspěvky a pak je stejně nesplníš :(. Rozumím tomu, že pracuješ a blog je POUZE tvůj koníček, ale proč teda neřekneš, že budeš přispívat podle nálady a času? Ty místo toho tvoříš rozpisy, které nedodržíš :/. Jinak povedený tag ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě chápu tvoje pozastavení se nad touhle věcí, ale jen upřesním, že jsem avizovala, že na blogu PROBĚHNOU změny a k tomu se váže i frekvence přispívání, to že jsem si vypracovala rozvrhy atd. Obrázky a fotky jsou pro vás, aby jste věděli, že na blog nezapomínám a pracuji na nápadech atd. alespoň ručně a prozatím vše připravuji. Příští týden už bych měla fungovat dle rozvrhu, tudíž zítra už je na řadě první knižní video pro tento měsíc....

      Vymazat
  5. Sociální inteligence mi dneska chybí u tolik tolika lidí...

    OdpovědětVymazat
  6. Tag super zase jsem se něco málo dozvěděla o své oblíbené blogerce :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....