29. 6. 2013

Oblíbené věci za měsíc květen 2013

Editor - Polyvore
Tak jsem tu opravdu s křížkem po funuse, jak se říká, protože příště už tu budou oblíbenci za červen, ale to nevadí….stačíme všechno přátelé.
Recenze, o kterých mluvím, máte v infoboxu pod videem na youtube a tady na blogu věřím, že je každý najde.
Pohled na odstíny a výrobky z větší blízkosti.
SAM_2169SAM_2170SAM_2180-tile
No a komu se zdá něco nepřesné a chtěl by vědět víc, může se mě zeptat přímo v komentářích. Jak se vám video líbilo? Musím říct, že po dlouhé době nenatáčení jsem byla zase pořádně nervózní. Omlouvám se, za ten konec, ale foťák pořád stávkuje, tak se bojím, abych měla vůbec čím natáčet.

9 komentářů:

  1. Ze všech věcí, které ve vidu zmiňuješ mám zkušenost jen s Bel tyčinkami napuštěnými olejem - používám je téměř denně, když se mi obtiskne řasenka pod obočí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Barva rtěnky na poslední fotce- dokonalá!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta color wisper vypadá dobře :) asi si ji budu muset pořídit, až příště půjdu do drogerky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta tvářenka od Sleek vypadá krásně :) Ke Káje juknu taky..
    Colorama akce byla fajn :) Já jsem si pořídila laky, jeden vyšel na dvacku.
    Ten CK znám, voní opravdu krásně..já mám vůni 100ml a to je moje maximum..tvých150ml..:D to musíbýt oobr..
    Sprcháče od Baley taky miluji! Jsou super.. perfektně hydratují a voní opravdu skvěle ..Taky mi příjde zbytečné platit za sprcháč, když se stejně člověk hned namaže..:) A ten šmoulí musím zkusit :D
    Schaumu používám a mám moc ráda, mám třetí balení :)) Když je v akci výjde na 40,- což je fajn! Příjde mi mnohem, mnohem lepší než Swiss..:) Taky jsem ho nechávala 5 minut a tenhle stačí opravdu maličko.. a umýt :)
    Děkuju za super tip od Essence, to vyzkouším..!



    Pěkné video, i když mi příjde docela světlounké...

    OdpovědětVymazat
  5. Bože Sleek, mám ho ráda, jak tvářenky, tak i stíny.

    OdpovědětVymazat
  6. opravdu květen 2012? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juj, díky, vidíš a nikdo si toho nevšimnul :D

      Vymazat
  7. Ten žlutý Calvin Klein je už od střední má nejoblíbenější vůně :) Jsi první u koho ji vidím :)

    OdpovědětVymazat
  8. tohle trio tvářenek od Sleeku mě hrozně láká :)) mají nádherné kombinace barev, tak snad se jí brzy dočkám. ta Rexona je opravdu fajn, konečně něco mimo Dricloru, co opravdu funguje.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....