23. 6. 2013

Návrat vždycky bolí

Editor - PolyvoreSlavnostní famfáry si můžete představit. Konečně jsem si řekla, že prokrastinovat ve škole mi šlo dobře, ale v životě to už taková sranda nebude a zapojila jsem se zase mezi žijící tvory. Ale nebudu tu zabíhat do detailů mého bytí. To co chci vykřičet do světa je to, že jsem konečně zase dostala tu správnou chuť na návrat!!

Potvrdilo se mi to tenhle víkend, kdy jsem pracovala na nějaké té znělce, úvodním videu, nápadech na články atd. Nahodila jsem blogu nový kabát, youtubek už se taky vylepšuje a vrhnu se do toho po hlavě. Tenhle měsíc bude těžce improvizační, protože plán mám na měsíc (vždycky) a jelikož ještě nemáme posledního a začínáme takhle před koncem měsíce, budu vařit z vody, než si jako stálí čtenáři zvyknete na rutinu, kterou mám v plánu nastavit. Bude to lepší jak pro vás, tak pro mě. Budete vědět, kdy bude video, kdy článek, kdy outfit, kdy recenze atd. Příští měsíc bych se měla konečně dohrabat k tomu, abych pořídila nějaké lepšíhead nástroje pro nahrávání videí, a mám v plánu točit i videa na téma Skrz mým dnem. Podařilo se mi taky ukecat pár kamarádů a nějakou tu část rodiny, tudíž se můžete těšit do budoucna na nějaké ty Tagovky apod. Však už to dobře znáte od jiných youtube vlogerů. Když to všechno dobře půjde, mám v plánu točit i na dovolené, která mě čeká a na letních akcích, kterých se doufám zúčastním i s tím, že budu chodit do práce. Inu bude toho hodně, ale společně to snad zvládneme, když jste na mě za takovou dobu nezapomněli/y. Děkuji všem, kteří se mnou vydrželi, všem těm, kdo mi psali o další články, likeovaly každý můj status a nepropadali panice, když jsem blog stopla.

Pro začátek, všem těm, kteří to ještě neviděli na youtube nebo na FB, přináším prozatímní úvodní video. Točím lepší, ale tohle mi přišlo jako fajn průřez tím, co už všechno na youtube a blogu dělám za opičárny…..

 

Jo a jak se vám líbí blog ? Orientuje se vám dobře ? Kdyby cokoliv, tak to najdete v dolní části blogu. Všude okolo je místo pouze na články a moje vejžblepty.

 

PS: tuší někdo, jak se na youtube nastavuje miniatura vaší ikony do videí, nebo jestli se už povedlo a mám ji tam ? Prosím, prosím, smutně koukám….

20 komentářů:

  1. Vítej zpět! Jsem moc ráda, že budu opět moci na tvůj blog zavítat. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Kate ;) ráda tě tu zase ,,uvidím,, :D

      Vymazat
  2. óó děkuji ti:D tuhle jsem po "utahaném dni" potřebovala slyšet:D teď jsem zhlédla tvé úvodní video a už se moooc těším na další tvé výtvory:) Měj se hezky:)
    P.S.na blogu se mi orientuje dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) a tvůj komentář je jako pohlazení. Díky moc a doufám, že se ti tu bude nadále líbit.

      Vymazat
  3. Jupííí ^^ Ani nevíš jakou si mi udělala radost :3 To se musí oslavit! «33 «33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak to jsem ráda, pěkně to oslav i za mě ;)

      Vymazat
  4. Vítej zpět! Na tvoje videa se moc těším! Chybělas. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) paráda, tak snad se budou líbit ;)

      Vymazat
  5. Super! Těším se na všechno od tebe :)

    OdpovědětVymazat
  6. Video se mi líbí, je to pěkně shrnuté :). A hrozně se těším na videa ohledně školy a knižní tipy :).
    Dina

    OdpovědětVymazat
  7. jéé, super, už se strašně těším na nová videa a články! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. supér nějakou dobu se mi nešlo podívat na tvůj blog to bylo schválně ? :))

    OdpovědětVymazat
  9. Hurá, už jsem si říkala, kdy se vrátíš :)

    > Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zapojíš :-)
    http://chi-c-oco.blogspot.cz/2013/06/attention-summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Vítej zpátky :) už se na tebe moc těším, udělala jsi mi opravdu radost. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jen taková rada ohledně úvodního videa, radši bych volila klidnější a nenápadnější hudbu. Určitě se najde spousta lidí, kterým "duc duc duc" trhá uši. Jinak nápad s průřezem všeho, co jsi zatím dělala, je skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu a děkuju Hančo, ale klidnější hudbu a lážíčko má každý. To nejsem já prostě :) takže asi jsem spíš pro jinou písničku a celkově jiné video.

      Vymazat
  12. Bože Bezego..!!!! Tvuj blog je dokonalej.!!!!!!!!!!!!!! Tolik mi chyběl....❤❤❤

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....