24. 6. 2013

Moje sportovní aktivity

Editor - Polyvore (1)Psát tenhle článek je asi mým největším hříchem. Tvrdit, že jsem zhubla, by bylo až do očí bijící, protože ručička váhy ukazuje pořád stejně. Jen mám tělo pevnější (o něco) a nejvíc to cítím na oblečení. A co, že jsem pro to udělala, nebo dělám ?

Jídlo

Tak kdo by čekal drastické diety a zdravou výživu, je na omylu. Jím jako čunče. Klidně si dám Big Maca v McDonald (ano, po x letech a byl nechutně docela dobrej), ale vím, že pak už si nedám další obr večeři. Snažím se zapojit do jídelníčku rozmanitost a jíst méně hutná a tučná jídla. Přidat trochu zeleniny a ovoce. Ale je to opravdu lehounké, takže někdy jedu celý mastný den, jak já říkám a okolo zeleniny jenom procházím. Jindy si jedu celý den salátky a jindy zase třeba celý den ovocné koktejly. Co jsem se ale naučila, je mít dost !! Nepřeženu to tak, že ležím na gauči s pupkem venku. Vezmu si malý talířek a směřuju porce na co nejmenší. Vím, kdy mám akorát a nepřejídám se. Přežírací akce se občas ještě konají, ale druhý den si dám jen lehčí. Díky práci jsem získala pravidelnost. Snídám doma, pak svačinka v práci, pak oběd, pak večeře (pozdní oběd) a ještě druhá večeře.

Pití

Nepiju už strašně dlouho nic syceného (bubly bubly). Občas si dám na chuť Kofolu (té neodolám) nebo zázvorový tonic (mňam). Jinak ale piju vodu (čistou, s citronem, okurkou), maximálně si do ní cmrdnu trochu sirupu (přírodního, co nejvíc s podílem ovoce) a jen tak maliličkato na ochucení. Ráno začínám šálkem kakaa. Já vím, není to nejlepší, ale je to můj rituál. Ten mi nechte, protože ani to kafe nepiju. Miluju čaje, takže ty piju po ránu ( ups, někdy až v poledne) v práci místo kávy s ostatníma a nebo doma večer ke knize. Pořád piju hrozně málo, protože v práci nemám někdy ani čas se napít, pak to doháním doma a můžu se učůrat k smrti.

Pohyb

Tady přichází největší hahaha. Moje fyzička je na bodě nula a moje celulitida už může hrát ve velkofilmu a dostane oskara. Proč já píšu zrovna o pohybu netuším, ale psali jste si o to, tak to tady máte. Nejsem člověk, který by si sahal ve sportu na své hranice. Nejdu do toho šíleně naplno. To bylo kdysi v tancování, než jsem onemocněla a šlo vše k trapu. Svojí leností jsem se k tomu znovu nedokopala a díky mojí ošklivé mono, už vždycky budu někde jinde, než sportovci. Snažím se cvičit pravidelně, ale třeba dneska jsem přišla a usnula na gauči, probudila se v 22:00 a šla si zase lehnout. Působí na mě šíleně počasí a jakmile nesvítí sluníčko, jde i moje nálada do háje. Nějaké rozvrhy a články a psaní atd. na mě nezabírají. Cvičila jsem 30 day shred od Jill. Dostala jsem se nejdál na 2 level, ale šíleně mě z toho začaly bolet kolena, takže jsem častěji a častěji zařazovala jiné cvičení, až jsem se na to vybodla a teď si ji dám jen někdy.

Cvičím podle nejrůznějších videí na youtube. Nejsem svalovec a tak prostě různé úžasné workouty se Zuzkou atd. nedávám. Někdy cvičím (nejčastěji) na celé tělo, víc kardia a posiluji jen s vlastní vahou. Činky mám jen 1,5kg a plánuji si koupit těžší, aby to mělo nějaký efekt. Co je pro mě ale nejdůležitější, dělám jen to, co mě baví a pak mám ze sebe radost. Psát, že miluju ten pocit, jak jsem po docvičení KO vám nebudu, protože to je blbost. Jsem naopak na sebe naštvaná, že jsem do toho nedala víc, neběžela jsem dál a dýl apod. Dobrý pocit mám až druhý den, kdy nemám ráno nafouklé břicho, přijdu si pevnější a jsem na tom líp s kalhotama (asi jen pocit).

Pár videí na ukázku, podle kterých cvičím:

Běhání

Ano, miluju běhání, ale….moje boty dosloužili a já prostě nejsem schopna si jet koupit nové. Takže používám halovky a z těch mě bolí kolena. Běhám totiž nejčastěji po asfaltce a tam to sakra bolí. Včera jsem byla po hodně dlouhé době poprvé a dopadlo to katastrofálně. No schválně se podívejte:

Aktivity Kateřina Ducková  23 Čer, 2013   Běh   2.07 km   00 21 26

Běhám na hudbu, hodně to střídám s chůzí a začátky jsou u mě vždycky šílené, ale rychle se zlepšuji, když chodím pravidelně. Neumím běhat v dešti atd. Takže to nechodím, čímž mi počasí opět překazilo plány. A to mě sakra štve.

Pomocníka mám v aplikaci, kterou jsem si nahrála do mobilu a který sebou tahám i jako zdroj muziky.

Jmenuje se RUNTASTIC a je super. Přemýšlím o dokoupení pro verze. Najdete ho kdyžtak tady a pro každého, kdo má chytrý telefon, je to super pomůcka.

Mobil

Dále mám v mobilu staženo pár aplikací přímo na cvičení:

1.NTC

Nike training club je super aplikace, kde si přímo vyberete, co chcete cvičit, za jakým účelem (zhubnutí, posílení atd.) vyberete si, jak dlouho a s jakou intenzitou a šup, máte popis cviků a hudbu k tomu. Když se mi nechce nic hledat a dát si pořádně do těla, zapnu si na mobilu tohle a je to. Zdarma !

2.Butt trainer – daily

Tohle je série aplikací na android, které jsou různě pojmenované podle toho, na co jsou zaměřené. Jsou zdarma a vyhledají vám veškerá videa na youtube podle oblasti, na kterou chcete cvičit. Rychlejší, pohodlnější. (další jsou třeba Daily arm workout, Abs trainer –daily atd.)

Tak to je vše přátele. Zatím maličkatým zdvižením zadku se rýsuje něco, co bych chtěla dodržovat a dál to zlepšovat. Je mi jasné, že prostě nemám na to, abych měla postavu dokonalou, jako některé jiné slečny a sama sebe nepovažuji za baculku, ikdyž už prý jsem v té kategorii, jak mi rádi někteří připomínají. Mám ráda ženské postavy, nemusím mít six pack na břiše, ani nikam nelezu na odiv se svým rozteklým tělem. Mě bude stačit, když se při běhu nebudu zastavovat, nebude se mi klepat kuřecí křidélko na rukách, nebudu si pupkem podpírat prsa apod. To jsem prostě já a mé já je relativně spokojené , ikdyž váží jako malá pandička Veselý obličej s otevřenými ústy a mám na sebe řeči, ikdyž ostatním přijdu tlustá (což mi přijde prostě směšné) a že jiné slečny by moji postavu nechtěly ani za milion a mají raději kult arbeit macht frei vězňů. Už si vrásky nedělám a vidím vše reálně. Takže vstříc reálným zítřkům….

Vaše Bezega

8 komentářů:

  1. To jsi mě pobavila, je to moc hezky napsaný :D :)
    Já jsem na tom, hlavně s cvičením, dost podobně. S tou slavnou Jilian jsem odcvičila 5 dní a pak jsem se nemohla ani postavit, takže...
    Taky jsem začala běhat(no možná v mém podání v uvozovkách), ale prostě neuběhnu víc než třeba 2-3 km, a to ke konci už spíš jdu.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. S behanim to mam podobne ako ty, ja skor nebeham, ja robim rychlu chodzu... rychlost mam len do 10 km/hod :D A inak co, normalny clovek si, ja som na tom s pitim a jedlom este horsie :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je jedno jestli holka váží 40 nebo 150 kilo, nejdůležitější je, aby se sebou byla spokojená. Chápu tě, cvičím téměř denně už několik let a cítím, že už se mi vyrýsovaly svaly, jen se nedokážu dokopat k tomu změnit jídelníček, takže to není vůbec vidět. Taky mám občas pocit, že po cvičení nejsem ani zpocená a nedala jsem tomu maximum. Všechno je to o vůli :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jde o to, jak se každý cítí ve svém těle. :) A každý by se měl cítit skvěle a mít své tělo rád. Moc pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě to počasí štve, protože se vždycky rozběhám, pak začne lejt a já sedim doma. Mobilní aplikace jsou super! Já mám Cardio Trainer, který má asi stejné funkce jako ten tvůj, ale dá se využít i na jiné sporty. Zkoušela jsem ho i na lyže. A vyhovuje mi, že vždycky po chvíli hlásí rychlost, čas běhu nebo uběhnuté kilometry. Dokonce by s ním měl jít spárovat měřič tepu, ale to jsem zatím nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  6. Páni ^^ já se snažím si udržovat "Zdravý životní styl" :'33
    Také cvičím podle mobilu a snažím se přestat jíst jako čunče -,-

    OdpovědětVymazat
  7. Kači napsala si to skvěle:-)já taky nejsem žádná modelka ale muj chlap mi říká že by ramínko na šaty nechtěl že chce vedle sebe ženskou.Já cvičím rutinu i když se tam celkem hodně skáče a to není zrovna nej pro moje kolena :-/hezký den Iv :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Běhám teda když je hezky neprší kolečko v parku poté 8 km na kole a na večer posilování rukou bříška a stehen a lýtek :))

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....