3. 6. 2013

Instagram život č.3

instagramJe tu další instagramový příspěvek s tím, co se šustlo nebo událo v mém mobilu.

bezega89 on Instagram
  1. Kupuji si stále častěji tyhle úžasné donuty za pár korun z Lidlu. Nejsou suché, jsou plněné čoko a hříšně dobré. Bohužel podle toho začíná vypadat i moje břicho.
  2. Snažím se stačit nějaká ta videa, ikdyž času a nálady je pomálu.
  3. Vypracovala jsem si rozvrh na papír, plánuji a plánuji..
  4. Mé oblíbené tortily s tentokrát rajčatovým protlakem, paprikou, kuřecím masem..
  5. Moje zvýkačkové nehty, aneb byla na ně nálada
  6. To jsem si ještě naivně myslela, že je jaro
  7. A tady už nastupovala situace, která je až doteď venku
  8. Rozhodovala jsem se, která z trojice je ta nej …tak co podle vás ?
  9. Předělávala jsem svůj kosmetický koutek
  10. Ládovala se medvídky, po kterých mě bolely zuby
  11. Cestou necestou, polem nepolem…za každého počasí do práce
  12. Večery s Game of thrones…
  13. Větrné mlýny…kdo uhádne, kde jsou ?
  14. Nerozhodně si zkouším kalhoty a nakonec si je i přes vaše rady nevezmu.
  15. Další mňamka…tentokrát osvěžující kombinace po nákupech
  16. Začala jsem chodit do solárka, když jinde už v Čr to opálení nehrozí a já jsem mrtvolně bílá.
  17. Černé počasí, černé nehty a kamínky pro optimistické zlepšení
  18. Oblíbené tričko na spaní
  19. Loučení s jednou pracovní partou a nástup k další
  20. Další novinka ..rozvrh i na nástěnce, kterou jsem si vytvořila a další plány s blogem..schválně, kdo najde, co vás dalšího čeká ?

4 komentáře:

  1. K těm řasenkám - mám žlutou a modrou.
    Žlutá - řasy jsou flexibilnější, pružnější než u modré, míň husté, ale přirozenější, přesto výrazné, ale žlutá po nějaké době (měsíc ?) používání začne opadávat pod oči, takže u mě vítězí modrá.

    OdpovědětVymazat
  2. Líza nemá chybu. Nedá se někde sehnat Maggie? :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Seznamy, plány, jejich psaní a odškrtávání - to miluju! :D

    Jo a Maybelline - neej řasenky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotečky :33
    Mňam ^^ miluju tyhle donůtky «33 Ale je fakt, že když to přeženeš... Hehe,
    Chutnají ti tortily? ^^
    Páni O.o to jsou pravé nehty? jsou krásně dlouhé :33
    Pršííí :'33
    Ta žlutá ^^ ale jen z důvodu toho, že je jediná, kterou jsem kdy na sobě měla
    Páni, ale vypadá ten koutek pěkně :33 Bílý nabytek ^^
    To tričko je dokonalé ^^
    Těšing :33

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....