27. 6. 2013

Google reader vs. Bloglovin


K prvnímu červenci by nás měl oficiálně opustit Google reader a tak, kdo nechcete přijít o své sledované blogy, popřípadě sledovat i nadále mou maličkost doporučuji ....


Stačí když se registrujete na bloglovinu a kliknete na tento odkaz. Tam se vás zeptají, jestli souhlasíte s přesunem kontaktů. Takže kdo odsouhlasí, nastane chvíle čekání (jako v mém případě s 500 sledovanými blogy) a vše z google reader se vám přesune do bloglovinu, takže o žádný sledovaný blog nepřijdete. 


Pokud  chce sledovat mou maličkost , tak stačí kliknout dole v zápatí blogu na ikonu bloglovinu a přidat si můj blog do sledování na bloglovinu.

8 komentářů:

  1. Hmm, tak to je pěkně na dvě věci... Spousta blogerek takhle o hodně čtenářů přijde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že když má čtenář rád nějaký blog, cestu si k němu vždycky najde :) a je tu spousta jiných možností, plus by to blogerkám nemělo dělat hlavu :) o počet přeci nejde.

      Vymazat
    2. Co to je za hloupost? :D Já nemám žádný účet na netu, a blogy které mám ráda a chci je sledovat si dám do záložek v prohlížeči. Není nic jednoduššího. Ještě jednodušší než používat nějaký blbosti od Googlu :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já sleduji přes Blogger, takže mě tohle nějak netrápí =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) je to možnost jen pro ty, kteří tohle využívají. Já třeba ano, tak proto jsem se přestěhovala na bloglovin ;)

      Vymazat
  4. Ja nevim co blbnete, ja pouzivam jen bloglovin ptz je super, mam ho v zalozkach a ukazuje mi to neprectene clanky, super vecicka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Předevčírem jsem se tam taky zaregistrovala (pro jistotu co by kdyby) ..ale docela mě to štve, jelikož když jsem chtěla přesunout všechny blogy, které sleduju tak mi to vůbec nejde. Takže teď jak naprostý idiot, klikám na každý blog a hledám odkaz na bloglovin a a pak klikám na follow. Zatím jsem u písmene D a radši se nechci dívat kolik mě toho ještě čeká :((

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....