25. 6. 2013

Dárek od Anetky

collageJak mé srce zaplesalo nad tím, že jste rádi, že jsem se vrátila, to vám snad dokazovat nemusím, ale že si dá někdo takovou práci a na oslavu mi pošle tak suprový dárek, to jsem opravdu nečekala.

Tímto Anet děkuji ještě jednou. Udělala si mi šílenou radost a je to děsně krásný. Teda chápejte. Není to krásný, protože jsem tam já, ale proto, že někomu stojím za to, aby vůbec mě nakreslil a poslal mi to. Musím říct, že mě překvapilo, že tam ta podoba fakt je !!

IMG2685IMG2687

Malé umělkyni děkuji :* udělala si mi stráášnou radost.

7 komentářů:

  1. Děkují :'33 Ani nevíš jakou mám radost, že jsem tě potěšila ^^
    Ráda kreslím, a zvlášť když jde o tak skvělé inspirativní slečny jako jsi ty «33
    Spoustě z nás si pomohla svým "optimismem" radami! A při nejmenším už jen za to si zasloužíš nějaký takovýto obrázek mít ^^
    Já Mockrát děkuji, za všechno to co mi tvůj blog a tvé videa dali ^♦^

    OdpovědětVymazat
  2. Jé já chci taky umět tak malovat! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to vážně luxusní! Anetka je fakt šikulka! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To potěší.

    Jsme rádi, že jsi zpátky.

    OdpovědětVymazat
  5. Má tam být SRDCE a ne SRCE!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....