27. 5. 2013

Wish list–Barevné oblečení

Možná jsem se definitivně zbláznila z nedostatku sluníčka a lepšího počasí, nebo z nedostatku volného času, moře, kamarádů, zábavy…jinak si totiž nedokážu vysvětlit touhu, jakou mám už pár týdnů. Já, zapřisáhlý odpůrce nápisů, obrázků na tričkách. Ta, jejíž skříň když otevřete, naleznete různé barvy, ale nikdy ne víc jak dvě barvy na jednom kousku oblečení !! (to je fakt) Barevné topy by u mě napočítal na prstech jedné ruky. Tak já vážení jsem si koupila šaty, které mají zajímavý nejen střih, ale i barvy atd. a tím jsem u sebe spustila lavinu, která jede a já se jí nijak nebráním. Naopak…hledám na netu cenově dostupnější verze barevného obchodu Desigual. Tahle španělská značka mě hodně zaujala, už když jsme byli na naší cestě do Barcelony poprvé (byla jsem tam celkem 3x). Bohužel cena a kvalita se mi zase tolik nelíbí (o obchodu neslyšíte určitě naposledy) a tak se dívám po něčem dostupnějším. Kdyby někdo věděl, sem s tím !!!! Kamarádka mi ještě poradila značku Smash, ale to je cenově skoro stejné.

desigual

Líbí se vám barevné věci, nebo jste raději při zemi ? Setkala jsem se s názorem, že se jedná o hippie věci pro mladé, nebo, že tyhle vzory se hodí spíš pro důchodce. Mě se líbí ta hravost, nevšednost a neuniformnost.

smash

Kdyby někdo věděl o podobné značce, ráda se nechám inspirovat !! Nebo klidně i neznačkové kousky někde ??

12 komentářů:

  1. Kačenko já mám barevné oblečení moc ráda. Doma mám hodně bláznivě barevných kousků, která když se zkombinují s něčím klasickým, tmavým, nebo jednobarevným, působí hezky a nepraští tolik do oka. Ale některé věci tady na tvé koláži už by i pro mě byly extrém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je pravda, že některé věci jsou i na mě moc :D. Zase nechci, aby si mě někdo pletl s cirkusákem na útěku. Ale je moc dobře, že se nebojíš barev a umíš je kombinovat ;)

      Vymazat
  2. od Desigual osm chcela tasku, ale kvalita sa mi dva razy nepozdava....

    OdpovědětVymazat
  3. Barvy mám ráda, ale některé vzory už asi na mne nejsou. Je to rozhodně prima oživení šatníku. Bohužel žádnou další značku neznám. Kupuji si látky a šiji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och Marti, mít čas, tak bych šila jako divá. Teď se mi ještě do toho všeho rozbil šicí stroj a nemám ani čas ho odvést na opravu.

      Vymazat
  4. Já mám s Desigualem zkušenosti jen ohledně tašek a bundy, mám jednu už 4 roky a drží a je pořád jako nová :) Takže kabelku mohu doporučit. Bundu mám novou zimní, tak zatím nemohu posoudit. Ale pokud bude počasí pokračovat, budu jí muset snad i vytahnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na kabelky jsem slyšela chválu, ale taky nějaké negace. Kabelky mám ale ráda jednobarevné, občas nějakou bláznivinu, takže na ty jsem se moc nekoukala. Kabátky mají ale luxusní :). No a počasí už nekomentuju. Já mám na sobě dneska podzimní kabát.

      Vymazat
  5. V mém šatníku jsou spíš umírněnější kousky, ale nějakým způsobem mě věci z Desigualu také oslovují. Ne všechno, něco je na mě už moc divoké, ale určitě bych si vybrala. Zrovna včera jsem si zkoušela dvoje šaty a sukni a říkala jsem si, že si jedno z toho koupím podle toho, co mi sedne. No, jako na potvoru jsem se cítila dobře ve všech třech kouscích, ale nechat tam za ně skoro 8.000,- je pro mě v současné době trošku moc :-(. Tak jsem si řakla, že si to nechám trošku uležet a určitě se tam pro něco vrátím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to znám. Já si tam minule nanosila do kabinky asi 5 kousků, dohromady za 12000,-. Všechno samozřejmě sedělo, jako na potvoru, ale vyhrály šaty a navíc ve slevě, takže to zase tolik nebolelo.

      Vymazat
  6. Já od desigualu mám několik věcí, spíš na desítky, a jsou to obyčejné hadříky jako z jiných řetězců... hlavně bavlněné šaty, topy a sukně, obyč džíny a pouze mají nevšední potisk. Nakupovala jsem ve slevách ve Španělsku, a to jen těch cca 70%, jinak mi totiž kvalita neodpovídá vůbec. A kabelyk se ničí stejně, jak kabelky za 1000.

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes se to pěkně vybarvilo taky na Slevomatu... ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem dobu hrozně na těhle "hippie" barvách ujížděla, ale teď se mírním ^^ Jsem spíš na tu elegantnost :) Béžová, mint, lila, hnědá, modrá a džíny «33

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....