8. 5. 2013

TAG – Bezega od A do Z

adozTohle video jsem viděla u zahraničních blogerek, ale i některé české se ho už chopily a tak jsem si řekla, že je na něj vhodný čas právě teď, kdy není počasí zrovna nejideálnější. Doporučuji pustit a klidně u něj uklízet, protože je hrozně dlouhé a je to prostě kecací video a nečekejte nijakou akčnost. Co se stane, když se Bezega spáruje s písmenky v abecedě ?

 

PS: blbnul mi foťák a tak se mi v průběhu natáčení někam schovalo písmenko k-m. Moc se omlouvám, ale všimla jsem si toho až v průběhu upravování videa.

21 komentářů:

  1. Teda Kačenkooo, tobě teda narostly vlasy =) konečně zpátky =) vítám tě a budu se těšit na další videa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Pájí, tebe jsem taky už neviděla milion let :) děkuju moc. Vlasy zase povyrostly nu :) už mě to až štve.

      Vymazat
    2. Taky koukám na ty vlasy, chtěla bych je mít taky tak krásně dlouhé!

      Vymazat
  2. Nejvíc se shodujeme v čokoládě a černé :D Nejvíc mě pobavila Xena - byla prostě lepší než Herkules! :D Dobře ty :)) Vlasy máš fakt krásné, na videu se nádherně lesknou :))
    A jinak jsme tedy dost odlišné :D Ale video se mi moc líbilo a fakt mě bavilo, mám úplně chuť se nad tím zamyslet i nad sebou :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) odlišnost se cení, pak by byla nuda na světě přece ;) a děkuju

      Vymazat
  3. Káťo, Ty máš tedy vlasy, kéž by mi rostly také tak rychle :) Když mi písneš adresu na mejla, poělu Ti dopis ;o) :oD. (evik.bartosova () gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  4. Tvou nelásku k růžím a taky kosmetice s růžovou vůni naprosto sdílím :)! Na druhou stranu, kdyby mi kluk na 1. rande růži přinesl, tak to tiše přetrpím, protože nejde, abych mu před 1. rande poručila, co mám ráda a co ne :p..ale bude mít mínusové body :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANo, mínusové body. To víš, že mu tu kytku neomlátím o hlavu :D.

      Vymazat
  5. Moc zdařilé video, jsem ráda, že už zase začínáš blogovat na plno, už si mi v tom mém oblíbeném bloggerském rybníčku chyběla. Jen jsem se ještě chtěla zeptat jestli neplánuješ video, ve kt. by jsi nám ukázala svou kolekci bižuterie, jak jí máš uskladněnou apod. a pak třeba jak si organizuješ diář,....:) Pa Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi děkuju moc a taky díky za tipy na další videa ;)

      Vymazat
  6. Víc a víc videí :-)
    Jinak s tím česnekem to máme stejně a pěkně mě to štve,ale někdy to stejně nevydržím a dám si ho v nějaké pomazánce a pak se tluču do hlavy, proč jsem to jedla :-D
    měj se, pa Niki C.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě,nemáš nějaké video s kapelou,jak zpíváš,chtěla bych se kouknout :-)

      Vymazat
    2. Mńam mńam a pak jéé mi blbě :D. Niki mám, ale to nikde zveřejňovat nechci :) opravdu nemám hlas na úrovni nějaké profi zpěvačky a halekalů je okolo hodně, tak nač přilívat oheň.

      Vymazat
    3. Ale tak když si zpívala v kapele,tak to přece nemůže být tak hrozný :-) ale tak až se překoná 1000 odběru na fb tak nám zazpiváš něco lepšího jak ovčáky :-D
      Niki C.

      Vymazat
  7. Konečne si naspeť to trvalo dlouho než sme se dočkali. Ale ti vlasy krásné i kdyš dlouhé dá se z nima experimentovat. Ale moc sou heský.Ked píšem a pozerám tuná mi neco ujde česky proto asi že otec je narozen v Adolfovicích a sem tam mluvýme ako sa u nás hovorý ako nám huba narostla. Ale škoda že sa ti stratili možno tie najlepšie písmenká abecedi........Ale super že ťa zas vydieť budeme ako aj počuť a čítať tvoje tak skvelé veci. Pá Cmuk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mluv jak ti huba narostla, protože je to krásný ;)

      Vymazat
  8. pokud trpíš příležitostnejma deprese, byť jen lehčí formou navrhuju terapii- zvýší ti to kvalitu života.

    OdpovědětVymazat
  9. Do každé školy kam sem chodila mi všivhnoí chválili mé písmo, řekla bych teda že by se ti mohl dopis ode mě líbit ;)

    OdpovědětVymazat
  10. slovensky mluvící muži mi přijdou taky strašně sexy! :D milé video :))

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné seznamovací video :)
    Heh, generace Harrho Pottera «33 nejlepší!! ^^

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....