2. 5. 2013

Souboj Tattoonů

color tattoo 1Jestli chcete vědět, která ze dvou barviček Color tattoo 24HR vyhraje tenhle krutý nemilosrdný souboj, čtěte dál. Upozorňuji, že následující záběry mohou být pro někoho nevhodné, mé názory drastické a dojde i konečný verdikt !!
SAM_2066
Musím říct, že jsem na tyhle krásky čekala hodně dlouho a hezky dlouhou chvíli jsem je záviděla všem zahraničním blogerkám. Po té, co o nich mluvily blogerky v Čechách, se přiznám, že mě na ně chuť trošičku přešla. Nevím proč, ale vždycky když se zvedne vlna jupí, je to tady!! a má to každá druhá a každá třetí se o tom zmíní na blogu, se mi něco v mozku vzpříčí a říkám si, že si raději počkám, až ta první vlna opadne a v klidu si to ozkouším. Taky znáte můj názor na to, když o něčem píšou všechny blogerky najednou a pak je ticho po pěšině a o výrobcích už nikdo neuslyší. Nu, takže, zase jsem čekala, jedny jsem si pořídila do zásoby, mluvila jsem o nich akorát v oblíbencích a pak tíško. Čekala jsem, jestli dorazí nějaké další odstíny, protože nabídka mi zase nestačila a po tom, co se k nám snesly asi další tři odstíny, jsem si vybrala favorita číslo 2, abych měla porovnání.
Maybelline teď šlápl do otěží a drží se docela dobře v sedle, co se drogeriové nabídky týče. Já Color Tattoo kupovala v akci, tuším za 149,- …kdyžtak mě opravte. Vybrala jsem si dva odstíny. První, po kterém jsem sáhla hned, protože se mi zdá velice univerzálním stínem, který je vhodný na aplikaci v raním shonu, aneb jak já říkám, máznu, mám obličej na ksichtě a můžu jít, je č.35 On and on bronze – hnědá. Ten jsem si velice oblíbila. Druhým zástupcem pro testování je zlaťoušek č.05- Eternal gold, ze kterého už tolik odvařená nejsem, ale o tom potom.color tattoo
Krytí – hnědý kryje v jedné vrstvě krásně celé víčko, zlatý se tady nějak sekl a prostě mi nejde nanést rovnoměrně jedna souvislá vrstva, u něj je tedy krytí minimální a když ho aplikuji prsty, na víčku mi zůstávají více méně jen třpytky a kousky.
Výdrž – za tu jednička s hvězdičkou. Omluvte mě teď, ale jak můj kamarád říká, přežili by i slušný ,,stříkanec,, do oka. Prostě drží a hnědou jsem měla i v bazénu a přežila nějaké to šolíchání ve vodě naprosto v pořádku. Takže mi dovolte, abych je označila za voděvzdorné.
Konzistence – asi jsem si naletěla a koupila si nějaký vyschlý kousek, ale když je porovnám, tak zlatá je prostě jiná než ta hnědá. Zlatá je vysušenější blátíčko, hnědá hezky mazlavá a správná konzistence.
Schnutí – řekla bych že okamžité. Někdy je použiju jako podklad pod výraznější líčení. Líčila jsem s nimi i kamarádku na diskotéku a vydržely celou prohýřenou noc jako držák sypkých stínů.
Shimmer – když se hnědá hodně zapracuje, vypadá matně, ale jinak mají oba odstíny výrazný odlesk.
SAM_2065
Typ pleti – řekla bych, že se stíny dobře osvědčily i na mém hodně mastném víčku. Bohužel, kamarádka má oční okolí dost suché a říkala, že jí stíny trochu přesušily víčko a mírně pnuly. To už nechám na každém jedinci.
Balení – Líbí se mi skleněné dózy, takže u mě jasně boduje design. Hezčí mohlo být zavírání, ale to už bych chtěla vážně moc. Průhledná část je moc fajn pro skladování. Vidíte pěkně odstíny v lahvičkách. Výrobku mi přijde za tu cenu přiměřeně dost. Dlouho vydrží, protože ubývají pomalu a stačí maličko.
Aplikace – tady trochu bojuju. Prsty se mi dobře nanáší hnědá, ale nemám ráda, když mám pak upatlané prsty a pak si je mýt, navíc nikdy se mi prsty nepovede tak dobrý výsledek. Ale pro rychlo líčení na ráno, kdy aplikuji hnědou na celé pohyblivé víčko, to ještě snesu. Na zlatou, když chci opravdu hodně zlatou, použiju gumový aplikátor na glittry od Essence nebo klasický pěnový aplikátor na stíny, který normálně vůbec nepoužívám. No a pak to rozťupu a rozmažu syntetickým blending brushem, který má tvrdší vlákna.
Parfemace – čuchám, čuchám a cítím trochu umělotiny, jinak nic výrazného.
Tak to máme takhle pěkně rozepsáno a ještě bych udělala menší shrnutí, co je pro mě hlavním plusem, nebo naopak mínusem.

Jaký máte názor na color tattoo vy ? Máte nějaký oblíbený odstín ?


Plusy: Mínusy:
-odolnost,výdrž -konzistence
-voděodolnost -málo barev




©Bezega

8 komentářů:

  1. Mám přesně ty samé odstíny. A zrovna nedávno mi oboje dvoje zcizila moje maminka. :D

    OdpovědětVymazat
  2. AJ ja mam tieto dva odtiene a prave najoblubenejsi je on and on bronze :) Mam ich celkom rada, aj ked vacsinu casu ich pouzivam ako linky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s tebou v tom, že zlaté je bohužel sušší a občas mám problém nanést souvislou vrstvu. A bronzové navíc více vydrží. Nicméně obě dvě jsou skvělé apřijdou mi jako jedny z nejeplších produktů na oči, co jsem kdy zkoušela :))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvěle napsané :) ta hnědá mě láká... ale hlavně by mě zajímalo, jak to jde jako zapracovat do matna? Přejet ještě matným stínem? nebo pudrem? Aby se ten shimmer ztratil...

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím, pár jsem jich zkusila a líbily se mi, ale mají malý výběr :(.

    OdpovědětVymazat
  6. Já je miluju :D a dneska jsem byla v Něměcku a panejo tam měli odstínů! Taky ale o něco dražší než u nás :(

    OdpovědětVymazat
  7. je ze mě asi straka, ta zlatá je nádherná! tak už mám zálusk na další dvě color tattoo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně akorát mrzí, že u nás není k dostání tolik odstínů jako v zahraničí. Nebo i ty jejich limitky, ty se sem zatím nikdy nedostaly...

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....