28. 5. 2013

S růžovou dál dojdeš

ruzovkaNa barbie styl jsem nikdy moc nebyla, ikdyž jsem vlastně celý svůj život převážně blond. Pokaždé, když si vezmu něco růžového, slyším onu slavnou větu: ,,No jo, blondýnka a růžovoučká, to ti sluší.,, Rozumějte, ne, že bych se škaredila za to, že mi někdo řekne, že mi to sluší, ale prostě tohle klišé mi trochu leze krkem. Stejně mám ale občas růžovku ráda a když je to pořádně žhavá fuchsiová růžová, tím lépe.

Stává se vám někdy, že se oblečete podle doplňků ? Nebo vždycky začínáte přímo hlavním kouskem ?

Mě se totiž tenhle outfit přihodil díky kabelce, kterou miluju, ale neměla jsem ji dlouho, předlouho. A jak tak ležela ve skříni ve své dust bag, zželelo se mi jí a doplnila jsem podle ní celý outfit. Nechtěla jsem být zase celá růžová, ale tričko si přímo říkalo o to, abych ho spárovala. Takže co z toho vzešlo ?

SAM_2124-tileSAM_2126

Mám na sobě: tričko –C&A, kalhoty,kabelka – Mango, vestička – letitá,boty- Deichmann,náušnice -DIY

No a doplnila jsem to i růžovým líčením,nehty…….aby toho nebylo málo přece…

SAM_2123

18 komentářů:

  1. Asi už to slyšíš po sté, ale ženskou to nikdy neomrzí, ale vypadáš skvěle! Na fotkách máš nádherné vlasy a opravdu jsi musela zhubnout, protože ti to moc sekne. A růžová s modrou je nesmrelná kombinace, která blondýnkám sluší. Možná bych k celému outfitu volila lodičky, ty by to posunuly o kousíček výš, ale chápu, že je někdy pohodlnost prioritnější :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáš tu jako úplná barbie :)..a doufám, že to přijmeš jako kompliment ;).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že se při růžové tak ošíváš, protože je to vyloženě tvoje barva :) nádherně tě rozzářila a ta kabelka je dokonalá, před časem jsem takovou taky sháněla, ale nakonec jsem skončila u klasické černo-bílé kombinaci, ale tahle je mnohem veselejší! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná kombinace. Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  5. skvěle sladěné! Sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  6. kabelka, tričko, doplňky všechno se mi moc líbí jen to líčení už bych asi neladila do růžova =)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to šluší.Ta vestička ti dělá hezkou postavu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je pecka! Moc ti to sluší :-)a s tou ružovou jsem na tom stejně taky jsem blond a když si dám něco ružoveho hned mi kamoši řikají barbino,ale mě je to fuk:-)a pravě jsem se zamilovala do tvojí kabelky je naprosto božííííí :-)Iv

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší! Kabelka je parádní a tu "letitou" vestičku ti závidím, je suprová! :)

    OdpovědětVymazat
  10. pěkná kombinace, nepochybně sluší! A co se týče doplňků, když si chci vzít oblíbený náramek, tak se oblečení musí podřídit jemu.

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíc se mi líbí ta kabelka..:) ta je krásná

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím si, že zářivě růžovou můžou beztrestně nosit jen dva typy žen: jemné blondýnky a dramatické zimní sněhurkovské typy. :-) Tak si to užívej, sluší ti. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. vypadáš nádherně já sama miluji růžovou a tobě to stráášně moc sluší :))

    http://reginanailpolishes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju džínsové věci ^^ A ta vestička, rifle jsou úplně nádherné :) Moc ti to v nich sluší

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....