14. 5. 2013

Na půl teplo, na půl zima

vsPřesně tak jsem se cítila, když jsem se jednoho pěkného rána oblékala. Přišla mi strašná zima na horní polovinu těla, ale dole bych nejraději žabky. Asi na mě leze přechod nebo co !!

 

Jedno víme zcela jistě. Vy i já. A to, že jsem mamince vděčná za to, že je ochotná mě po ránu doma vyfotit, ale že z ní profesionál nikdy nebude. Promiň maměnko, stejně tě mám ráda. Nebo že by to spíš bylo objektem focení ? Navíc jsem si vzala boty, které vypadají milionově, ale kurňa tak šíleně mě v nich bolí nohy, že letěly do koše. Ne a ne v nich chodit pohodlně, protože noha v nich projížděla dopředu. Au…

om

 

om1

Na sobě mám: 3/4 kalhoty Promod, kabelka – Mango, triko – H&M, vestička – C&A, náušnice – Gate, blbý výraz a postoj – DIY Bezega brand, boty, které letěly do koše –Deichmann

16 komentářů:

  1. Ta vestička je nádherná,máš ji už dýl,nebo teď někdy koupenou,hned bych si ji šla koupit,akorát v černé :-D
    Niki C.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki děkuju a bohužel, už ji mám v zásobě asi rok :) ještě ji mám v hnědé :)

      Vymazat
  2. ty blááhoo ty jsi tak zhubla, sluší :) a upřimne zavidim :D

    OdpovědětVymazat
  3. Až na tu vestičku se mi to strašně líbí, moc moc moc ti to sluší! Tohle jsou přesně tvoje barvy, a úžasný účes:)

    OdpovědětVymazat
  4. Važně vypadaš hubenější :-)a musím že až na tu vestičku to je na 1 :-)a barvy ti moc slušíííííí :-) Iv

    OdpovědětVymazat
  5. nechci být nějak drzá, ale není tak hubená. Když se kouknete na obličej je strašně protáhlý. Je to program na zúžení postavy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jistěě a Photoshopem sem si nechala umazat pindíka :) Nechcete přestat řešit jestli sem zhubla, nezhubla atd. ? Vždyť je to jedno ne ?

      Vymazat
  6. to tričko mám taky ♥ je bezva až na tu vestičku se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to Kačko sluší a opravdu je vidět, že si zhubla! :) Jen bych možná zvolila decentnější kabelku. A ty boty vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí tvoje vesticka:) a Škoda tech bot,vypadaji moc hezky:)

    OdpovědětVymazat
  9. pěkné,jen bych vynechala tu vestičku,njak mi s pruhy nejde dohromady, jinak ti to ale sluší

    OdpovědětVymazat
  10. Takže ve skutečnosti jsi vlastně tlustej chlap s připrclým obličejem? Ještě že ti to tady řeknou :-D
    Taky mám jedny takové boty. Jsou úžasné, ale dýl jak 2 hodiny v nich nevydržím. Už 2 roky doufám, že je rozchodím :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Mám stejné, akorát v černé, a též přemýšlím, že je vyhodím...každý rok si je vemu na nohu, pokaždé mi je zrasují minimálně na měsíc, pokaždé řeknu, že je vyhodím a stejně si je za rok vemu znova :( Asi si je nechávám jen ze sentimentu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Páni máš super vkus :) Mě se líbí ta černobílá v kombinaci s nude barvičky ^^

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....