7. 5. 2013

Na černo volno

SAM_2082

Základem každého správného módního blogu jsou kvalitní fotografie!!! Tak to si můžu gratulovat, že žádná fashion blogerka nejsem. Mé focení se smrsklo na příležitost ráno před prací, kdy jsem ještě v polospánku a nebo po práci, kdy jsem už zase v polospánku. Tenhle outfit je pracovní, ale dovedu si ho představit klidně i ven na prochajdu.

Převažující barva – černá. Převažující materiál – bavlna.

1

Zahrajeme si soutěž…kdo najde moji hlavu s obličejem směr objektiv, vyhrává ode mě cestu na Maledivy.

2

Jako správný masochista, co se týče trýznění svého já v zrcadlem, musím se vám vyfotit i z boku, aby veškeré mé čtenáře zase rychle přešel ten nápad, psát mi, že jsem zhubla.

A jistí to i pohled zezadu na detail vestičky.

3

A jako správná bitcheee…musím přidat i své vnady.

4

A tady jsem vám opravdu nechtěla fotit svůj lavórek, ale detail kalhot s vyšším nařaseným pasem.

Náramek – spatřeno na instagramu. Nový kamarád z Lindexu.

 

Na sobě mám: náramek – Lindex, kalhoty – Promod, triko s dl.rukávem – H&M,  vestička – malý obchod u nás ve městě (asi vietnamci?) , holé nohy – moje vlastní, satelit – Ozzy v záběru s límcem proti kousání stehů

 

Příště slibuji s hlavou, trochu kvalitněji a né celá v černé. PS: moc mě mrzí, co se mi v posledních dnech děje. Ale mé ironické já mi nedá, abych se k tomu nevyjádřila.Vždy mi přijde ošklivý vzkaz/dotaz na ask.fm a následně zmizí nějaký ten čtenář. Nevím, jestli se někde někdo vaří na mé blogové osobě,  nebo je to čistě z toho, že už vás neba. Ale vynadat mi, že už nenatáčím každý den, že na blog prdím je dost urážející. Proto bych ráda tímto poprosila případné sponzory, kteří chtějí přispět na můj život nějakou tou částkou, abych nemusela chodit do práce, či za mě obstarají domácnost, uvaří, vyperou atd. ať se klidně ozvou a já budu jen psát a natáčet a bude nám všem dobře. Anitce93 děkuji za vzkaz a zašlu číslo účtu pro sponzorský dar. Hmm, hodilo by se mi nové auto, myslíte, že když budu víc natáčet videa, tak mi na něj dáte ?

20 komentářů:

  1. Mne se líbí ze všeho nejvíc ten náramek :)))

    OdpovědětVymazat
  2. "holé nohy – moje vlastní" :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Opět si mě pobavila : holé nohy - moje vlastní. Ty kalhoty se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se to celkem líbí ale té černé je važně hodně :-)Iv

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na černou náladu černá barva :D né dělám si srandu. Rozbila jsem to pak kabátkem a šátkem.

      Vymazat
  5. Tak tyhle kalhoty mě teda moc nenadchly. Lepší by byla sukně. A nemyslím si, že základem blogu jsou dobré fotografie :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D bože jen to ne. Já jsem celkem sukňový antityp

      Vymazat
    2. Tak to mě zase joo, jsou ještě k mání nebo je to nějaký starší kousek ? :)

      Vymazat
    3. Prvně máš úžasný nick :D a za druhé: kalhoty jsou novinka, takže je v Promod určitě najdeš. Mají je v khaki, zašlé modré a černé barvě. Ještě tuším že z džínoviny ;) stály 700,- tuším.

      Vymazat
  6. Je čest vidět tvoje nohy naživo :D

    OdpovědětVymazat
  7. Máš pravdu, opravdu jsi nezhubla a bohužel, ani černá Ti nepomůže

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že alespoň tenhle komentář ti udělal radost a ulevilo se ;)

      Vymazat
  8. Mně se to teda líbí, sice by to chtělo světlé barvy, jemná blondýnka se v té černé záplavě ztrácí. I bych řekla, že máš pěknou postavu, ale že ta vestička dělá to, co s oblibou saka, kabáty a košile na komkoli, kdo není tělesné konstituce úplně drobné a subtilní: není úplně dobře vypasovaná přes prsa, takže pne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a ona nepne, je mi volná, spíš bych řekla, že je to shit střihem, přeci jen to není kvalitka :D.

      Vymazat
    2. Já jsem to přesně takhle myslela. To ne, že bys neměla pěknou postavu nebo ti to bylo malé. To je tím, že je to blbě šité, chybí tomu tvarování přes prsa a tím pádem to vypadá trošku jako pokus se nacpat do něčeho, co bylo dobré před pěti kily. :-) Sama to mám takhle zásadně s kabáty a saky, najít něco, co je projmutého střihu je horor....

      Vymazat
  9. Tie nohavice vyzeraju strašne pohodlne:) aj mne by sa také hodili;)
    A co sa stalo psikovi? Že má ten límec.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  10. Ty kalhoty jsou super... hned bych je brala... mooooooc sluší :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....