26. 5. 2013

Muzika za měsíc květen 2013

musicProtože muzika ke mě neodmyslitelně patří (asi už stejně, jako tenhle blog) a protože si každý měsíc vyberu nějakou písničku, kterou si musím hrát pořád a pořád dokola, najdete v tomto příspěvku něco z mého výběru za minulý měsíc. Nelekejte se, mám totiž velmi široký záběr a tak se do oblíbených může dostat jak komerční popík, tak nějaká lidovka… až po Elvíska.

První co nesmí chybět, je snad všem jasné. Pink je moje dlouholetá láska. Krásná holka s úžasným hlasem. Tahle mi z celého alba přirostla k srdci nejvíc. Nejvíc lituji toho, že jsem nebyla na koncertě.

Tak a teď jednu bombu, kterou by u mě zrovna asi moc nikdo nehledal.

No a jedna starší záležitost

Francouzštinu jedině v některých případech a tady se mi zrovna líbí hodně- Mika nezklamal

Srdcová záležitost, kterou si hraju pro tenhle měsíc opakovaně

Další předělávka….tu můžu ale

A když se chci potěšit krásnym chlapem, pouštím si tenhle koncert dokolečka

No a na zasmání, ale i na zamyšlenou..

Něco, co mě ještě pořád nepustilo…

A něco na dobytí energie

Tak přeji příjemné poslouchání a máte někdo mezi tímto výběrem také svého favorita ?

2 komentáře:

Prosím ve slušnosti ....