14. 5. 2013

Knižní tipy 6.

booksNebudeme to dlouze okecávat, to já totiž obstarám obstojně ve videu. Jsou tu knižní tipy, které už dlouho nebyly a tak se můžete posadit s čajem k obrazovce a vychutnat si doušek literatury…hahaha, to bych nebyla já, abych se strojeně vyjadřovala o všech dílech, které jsem přečetla a tak omluvte můj slovník a …pustíme se do toho….

Za doporučení knihy vám budu moc vděčná, ikdyž se mi seznam prodlouží zase o nějaké ty další v pořadí….doufám, že se bude video líbit a když ano, budu moc ráda za komentář.

11 komentářů:

  1. Hunger games jsou super me bavil nejvice prave druhy dil, treti nic moc!
    50 pdstinu je strasne kravina!!! Nechapu ja se z toho mohl stat takovy hit, kdo v zivote precetl i neco jineho musi vedet jaky brak tohle je!! Docist jednicku bylo utrpeni, podle me se to dalo napsat tak na 50 str!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já 50 odstínů nečetla, ale nepřekvapuje mě, že je to hit. Jedna hodně sledovaná osoba to přečetla, řekla je to pecka a už to jelo jako lavina. Tak je to se vším.

      Vymazat
    2. A ktera? to jsem treba vubec nezaregistrovala:D

      Vymazat
    3. Bestseller je to protože je jednoduchá na čtení a není třeba u toho přemýšlet. Každý si někdy rád přečtě nějakou "krávovinu" jen tak.

      Vymazat
  2. Proč muži lžou je dost dobrá kniha. Je to vtipný a je to ze života.
    Taky mám radši fyzický knížky než čtečku. A hrozně mě baví chodit do knihovny :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Četla bych z toho dobrovolně jen toho Hamleta, ale jinak moc pěkné...Jsem hrozně ráda když vůbec objevím jakékoli podobné video, protože je to důkaz, že lidi pořád čtou. Měla bych spoustu otázek:) Zajímala by mě třeba jedna věc, podle čeho si knihy vybíráš? Používáš třeba databázi knih nebo goodreads? Ovlivňují tě (pokud je čteš) recenze?Nebo prostě po něčem šáhneš v knihkupectví? Chodíš do antikvariátů? Působí na tebe prostředí, v kterém knihy kupješ? Myslíš, že by se dnes uživil v českých poměrech blog jen o knihách a knižním světě? A pokud si přečeteš nějakou knihu na čtečce a dojdeš k závěru, že je prostě dokonalá, koupíš si ji i v papírové podobě?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Kniznich blogu je tady spoustu, a myslim ze dost dobrych, nektere i sponzorovane vydavatelstvimi:)

    OdpovědětVymazat
  5. Popis děje 50 odstínů šedi mě fakt rozesmál, super :)
    A chci se zeptat, co se Ti líbilo více film nebo kniha Hunger Games?

    Za kluky díky za tohle nekosmetické video :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké video, nic jsem z toho sice nečetla, ale i tak chválím. Chci spíš jen poradit knížky třeba the Perks of beeing fallflower je skvělá, nebo Černobílí svět a Nikdy si nedávejte vycpat svého psa. Všechny tyhle knížky jsou naprosto úžasné a vřele doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som 50 odtienov sivej zacala citat a ze super, potom som sa dozvedela o com to je a skoncila som a nemienim to citat... :D Vazne nie. Na Hunger games mam rovnaky nazor, vo vseobecnosti mam asi rovnaky nazor na knizky, ktore mam precitane ako ty. Takze je super, ked robis tieto tipy, presne viem co citat a co nie :D

    OdpovědětVymazat
  8. Musím si přečíst ta baculky jsou prima ^^
    Zní to skvěle :33

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....