6. 5. 2013

Instagram život č.2

instagram liveMinulý instagram článek měl úspěch a psali jste si o další. Tak jsem ho zařadila jako pravidelnou měsíční rubriku a budete se s ním setkávat pravidelně. Když už jsme u té pravidelnosti….konečně jsem měla čas a sestavila jsem si plán na články, videa atd. takže se budu snažit jej dodržovat tak, aby zase nedocházelo k prolukám, nebo abych se měla čeho držet a aby to bylo pestřejší.

 

bezega89 na Instagramu

A jak to vypadalo v minulém měsíci a kousku toho současného ? Vezmeme to od poslední fotky do současnosti.

  1. Ozzy před dnem D – operací
  2. Nová výbavička pro blog – mé DIY
  3. Ozzy s kanilou v noze – těsně před zákrokem
  4. Po operaci – poslintal mi celou ruku, vrážel do věcí a celý den prospal. Je to ale můj hrdina.
  5. Ozzy s límcem proti kousání stehů – říkala jsem mu satelite
  6. Nezdravý oběd – palačinka s nutellou, banánem a ořechy
  7. Nákup v M&S – brusinkový džus, cookies, burákové máslo, čaj
  8. Nový hrnek ze Starbucks a moje oblíbená oříšková čoko
  9. Mám šikovnou maminku aneb jarní nehtíky
  10. Nový náramek H&W z Lindexu
  11. Už je dobře, aneb před a po operaci
  12. Neúspěšný hard-core týden
  13. Maskování odrostlých nehtíků
  14. Nový ear cuff
  15. A nakonec přání na dobrou noc a mé hrůzostrašné já bez makeupu…

7 komentářů:

  1. Jůů pěkné fotky :) Jdu si Tě hned přidat!

    OdpovědětVymazat
  2. Já instagram nepoužívám, takže mě takové typy článků nic neříkají. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ber třeba jako článek o mě s fotkama z mého života ;)

      Vymazat
  3. krasne fotky :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Tak děkuju :D ale to určitě ne :)

      Vymazat
  5. No to jsou super fotky :o fakt fotíš nádherně

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....