21. 5. 2013

Dámičkoidně

ladyZase jeden outfit z práce (před trochu delší dobou, uložen v útrobách foťáku), kam si jen tak nemohu vzít top, který mám (je průhledný/z krajky), jelikož bych sice možná zvedla návštěvnost a počet schůzek, ale taky bych dost možná přišla o veškerou klientelu (přeci jen bych v tom topu nemusela být pro slabé žaludky :D )

Kdo mě zná, tak asi ví, že mám s oblečením do práce trošku problém. Nechci nosit klasické kostýmky a zapadnout tak do šedi kancelářského oblečení. Tudíž hledám a hledám…to bych nebyla já, abych si do outfitu nepřidala trochu vtipu a tak si dělám srandu, že mě bílá sice rozšiřuje, ale sukýnka by mi posloužila jako padák v případě ohrožení (ale děravej, co ?).

SAM_2114-horz

Foto č.1 – pohled vraha, aneb foť mě sakra né

Foto č.2 – tralalá, žádná víla z pěny zrozená…

SAM_2117-horz

Foto č.4 – postoj ala robokop ;)

Foto č.5 – pché, to je tutově echt gold…

Na sobě mám: top – NY , tílko – H&M, kalhoty – Mango, boty – Deichmann, kabelka – Zara, doplňky mám už tak dlouho, že moje paměť selhala; dávka optimismu po úspěšném dni a úsměv alias prdím na vás, kdo pořád řešíte moji váhu a to, jestli jsem si toho pindíka na fotkách schovala správně (joke lidi jo ??)

18 komentářů:

  1. toto se mi velmi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to slušelo :-) je to super!

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se to líbí :) bud sem slepá, ale nepřijde mi, že tě to rozšiřuje :D

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím Tě, mohu se zeptat jako co pracuješ? :) Moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to se mi moc líbí =) jsi kočka!

    OdpovědětVymazat
  6. ...fakt povedené :-) palec nahoru, po tom topu se asi podívám :-)

    OdpovědětVymazat
  7. strašně ti to sluší :) a bílá nerozšiřuje, spíš krásně rozzáří každý outfit, pokud se dávkuje ve správné míře :)

    OdpovědětVymazat
  8. sluší :) opravdu je to lepší než nějaký kostýmek, ve kterém bys nejspíš vypadala jako "stará-mladá" ;))

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem ráda, že nejsi velikost XS alespoň mám kde čerpat inspiraci. Ono většinou co je krásné ve velikosti XS je už od velikosti M hrozné a pro mě nepoužitelné. Za mě palečky nahoru.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle Ti vážně moc sluší :) Topík je skvělej a k tomu černé slimky..chváálím:)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju slečny, ženy ;) opravdu jsem nepředpokládala, že se vám tohle bude tak líbit :) Topík je navíc moc pohodlný a příjemný. Koupila jsem ho až ve slevách, protože odmítám v NY nakupovat za plnou cenu :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Naozaj ti to veľmi pristane. Pekná a jednoduchá kombinácia. A naozaj ťa tá biela nerozširuje :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se to moc líbí. Peplum je krásné, hlavně se mi líbí že je "krajkové". Sluší ti to a komentáře k fotkám mě pobavily :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Téda, moc ti to sluší :) Ten krajkový peplum je nádherný a ty jsi v něm vážně kočka :)

    OdpovědětVymazat
  15. vypadáš senzačně! :) moc pěkná kombinace. pfff, prej že bílá rozšiřuje, prdlajs! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné :) Nejvíc to tílko a doplňky «33

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....