16. 4. 2013

Oblíbené věci za měsíc březen 2013

Whatever you do, don't eat the fucking candy.

Abych vám úplně videově nezakrněla,  začneme zlehýnka něčím, co už všichni pravidelní sledovatelé znáte. Oblíbenci jsou vděčné téma, o které jste si docela psali, že by jste jako rádi návrat. Kdo se nelekne těch tyrkysových stínů, které jsem měla i ve výstřihu, na krku atd. (proto ten šátek), má bludišťáka. Kamarádka totiž sebou vzala malou sestru a aby jakože byla v klidu a my měly relativní klid na pokec, dala jsem jí malovátka atd. a ona si hrála. Princezna z toho nebyla, musela si totiž vzít ty nejvýraznější stíny samozřejmě. Snažila jsem se to nějak napravit, ale moc to nešlo a jindy se mi už točit fakt nechtělo, protože by zase nebylo kdy a znovu se odličovat a líčit aby jste se mě nelekli úplně se mi taky nechtělo.

 

 

Respektujte prosím autorská práva @Bezega

 

Písničky:

Filmy:

Recenze na Color Whisper:

Tady

15 komentářů:

  1. Ahoj Bez, bezkonkurenčně super video. Přijde mi, že jsi z toho vůbec nevypadla... Jinak kdybys udělala nějakou knižní recenzi, tak bych se vůbec nezlobila...měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. kindla mám taky a nemůžu si ho vynáchválit, momentálně čtu hunger games a nemůžu se od toho odtrhnout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takový blbý dotaz - nepíšou se "oblíbenci" "Favourites" (a ne favorites)? Promiň, jen mě to tak šlehlo do očí. Jinak si nemyslím, že by ti to šlo nějak hůř, jako vždy super video.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stejně jako colour a color - > britská vs. americká aj ;-))

      Vymazat
  4. Mám dojem, že "favorite" je z americké angličtiny, ale ruku do ohně bych za to teď nedala :) :)

    OdpovědětVymazat
  5. super video, moc mě bavilo! určitě se podívám na csfd na ty filmy, v kině jsem nebyla ani nepamatuju :-o

    OdpovědětVymazat
  6. V tomhle videu mi hrozně připomínáš Ornellu Štikovou :)) Nemyslím to zle, asi je to těma stínama...

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, slyšela jsem že Rimmel kdysi měl první podkladovou bázi, tuším s růžovým víčkem. K nám se podle mě ani nedostala. Proto je tahle očíslovaná 002, aby se odlišila od té první. :-)R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Há a další teorie je na světě :) tak teď to vypadá jako větší záhada, než to byla :D

      Vymazat
  8. Ahoj :-) Rimmel tu měl obě podkladové báze, ale 001 byla skoro jako make-up ale do oranžova a myslím, že si to nikdo nekupoval a všichni brali 002. Tak ho podle mě už na začátku stáhli z trhu. Vzpomínám si, že v drogerce vydržel snad měsíc nebo dva... Jinak k videu bych chtěla říct, že bych vůbec nepoznala, že si měla pauzičku a jde ti to pořád skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  9. ahojky video me jako vzdy moc bavilo a prineslo mne spoustu uzitecnych rad:D. Chtela bych se zeptat jaky sampon pouzivas na roztrepene konecky, jestli nejaky pouzivas :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ve videu vypadáš úplně jak Ornella Štiková :) ale myslím to pzitivně jakože vzhledem :)

    OdpovědětVymazat
  11. opět paráda :-D :-D super video

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....