21. 4. 2013

New In za březen 2013

Editor - PolyvoreKdo je zvědavý a rád nakukuje ostatním do nákupních tašek ? Já… ale je to i proto, že nemám moc času jezdit po obchodech a vybírat si, navíc nesnáším zdlouhavé nákupy a jsem ten typ, že když se mi něco líbí, vezmu si to, když ne nebo si nejsem jistá, počkám nebo si to nevezmu. takže nakouknutí do tašek mi dává jakousi možnost orientovat se v nabídce obchodů a vidět věci v reálu je lepší, než si je prohlížet na internet.stránkách a ve výsledku zjistit, že vypadají v reálu úplně jinak. Jedno nahlédnutí pro vás dámy a pánové (možná)….

Pokud máte jakékoliv dotazy na věci, které uvidíte ve videu, jsem otevřená kniha a můžete se přímo pod článkem ptáti….budu ráda za každý komentář (slušný) a za ty neslušné, pár ran kartáčem na holou….

©Bezega

7 komentářů:

  1. Hezké video :). Musím ti říct, že taky nesnáším dlouhé nakupování neb davy lidí tam, takže nejsi sama :)..A moc se mi líbí ty tvé otevřené "boots" :), ačkoli jsou teď tak moderní, tak je problém podobné vkusné boty v ČR kdekoli sehnat, nechápu proč :).

    OdpovědětVymazat
  2. Povedené video! Ale úplně jsi mě dostala s těma botama z Deichmanna:D. Já nakupuju boty nejvíc právě tam, protože mám boty 42 a tam odsud mi vždycky nejvíc sednou. Jinde, třeba v CCC nebo v Renu, končí velikostí 41, takže mám trochu smůlu.
    Ty prodavačky tam ale taky nemám ráda.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám z Deichmanna taky hodně bot, ale tyhle byly prostě šlápnutím vedle :) a hlavně teda hodně bot z Deichmanna mi vydrželo maximálně jednu sezonu

      Vymazat
  3. Super, Bezega je zpět a se super videem :), delší, kecací :). To můžu. Těším se na knižní typy. Jinak Ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné video. Boty z Deichmanna mám ráda a hlavně kvůli tomu, že tam nění problém s reklamací. Třeba v CCC je to noční můra.

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, vím že komentuju hodně opožděně, ale rozhodla jsem se zpětně si prohlédnout celý Tvůj blog, protože mě zaujal.. Kupodivu jsem se na něj dostala úplně náhodně přes Google skrze Driclor:D Zajímalo by mě, jaký lepší systém jak naložit se svým časem jsi našla? Také bych nějaký potřebovala:) Jinak mimochodem Tě obdivuju, že takhle natáčíš, poněvadž se nevyhnutelně vystavuješ obrovský kritice, je to vidět už na tom, jak se hned snažíš zkraje vše vysvětlovat, abys předešla všemožným soudům a poznámkám od komentujících.. Já se spíš soustředím na to, co mi může být užitečné, a zbytek nechávám být:) Vím, že je v tom i určitá zodpovědnost, protože čímkoli co publikuješ na internetu, ovlivníš řadu lidí.. Já jsem na tvém blogu zatím pro sebe našla mnoho zajímavého (někdy bych ocenila i větší detail na ty věci, které mám mnohdy hned chuť začít shánět, tady třeba tu mini věc do vlasů, co je na té lahvičce přesně napsáno, abych to v obchodě našla, jsem trochu slepoun), takže děkuju.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....