28. 4. 2013

Neonově svítím na svět

Editor - Polyvore
Musím říct, že neonová nabídka v obchodech mě nechává naprosto chladnou. Netoužím, aby si mě někdo na chodníku pletl s Pomáhat a chránit chlápkem, nebo aby za mnou někdo utíkal s obalem od nanuku, abych jej patřičně zpacifikovala do odpadního pytle. Taky netrpím žádnou oční nemocí, kdy bych nerozeznávala větší spektrum barev, tudíž netoužím po tom, aby mi z trička trpěly moje rohovky a z kalhot svítil zadek na míle daleko (uznávám, v husté dopravní špičce někde na kole, v málo osvětlené uličce, proč ne).  Ale i já dostanu občas náladu na barvy a pak to dopadne nějak takhle. Zrovna takhle jsem si vyrazila i do práce, kde jsem se setkala s patřičným ohodnocením (myslím, že na mě všichni byli jen zdvořile milí a ony poznámky, jé ty jsi barevná říkali spíše ze soucitu). Pomineme li fakt, že jsem to využila i na jednu promo akci, kde jsem musela hodinu asistovat a fungovala jsem asi jako světelný kužel, jsem se opravdu vyjímala mezi modrásky v našich firemních barvách. A ta přidělaná hlava je tam z prostých důvodů. Jednak už týden přecházím teplotu a není mi zrovna hej, vyrašil mi opar z vnitřní horkosti a taky je to foceno někdy v osm večer, po celém dni, takže bad face day zaručen.

SAM_2053-horz
Na sobě mám: tričko – F&F, šátek – skříňové zásoby, už netuším odkud; kalhoty – H&M, taška – C&A
PS: jsem bez bot, jelikož moje nateklé kotníky už prostě odmítaly spolupracovat…takže kdyby někdo protestoval proti kabelce, věřte, že k ní mám ještě neonové růžovky
page

Z detailů tu máme: náušnice z Rossmann drogerie, náramek- Tunis
SAM_2050
Tenhle outfit nepatří k těm nejvydařenějším, ale věřte, že na denním světle vypadal daleko lépe a s méně použitou Bezegou to taky vypadalo na začátku dne růžověji…ale proč vám sem cpát jen ,,dokonalost,, když realita jest jinde….

©Bezega

14 komentářů:

  1. Mě se to moc líbí! Barvičky ti sluší a připadá mi, že jsi hrozně moc zhubla... Sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  2. A mě se to líbí moc :)) A zdá se mi, že jsi zhubla.. !! Moooc Ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to a kabelka je nádherná

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se to taky moc líbí :) až na tu kabelku, ta růžová to celé rozbila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Celý outfit je moc hezký, vážně ti ty barvy sednou ;)a krásné doplňky :))

    OdpovědětVymazat
  6. V pohodě... :-) Hlavně článek moc vtipný, pobavila jsem se. Ale musím uznat, že kabelka je extrémně příšerná :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím jak ty, ale já barvy mám ráda a na tvojem oblečení nevidím nic špatného. A aspoň nevypadáš jako šedá myška :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se to moc líbí Klidně bych v tom vyrazila taky.

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne :) A ze si schudla??? :)

    OdpovědětVymazat
  10. megálně jsi zhubla a strašně tito sluší :))

    OdpovědětVymazat
  11. Díky všem :) a máte pravdu, trošku jsem zhubla, ale není to nic drastického :) pracuju spíš na zpevnění postavy.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....