1. 4. 2013

Kosmetiše TAG

Jsem tu s malým TAGem na pročištění atmosféry. Hodně se mě ptáte, co právě používám na pleť, tak to tady máte pěkně stručně shrnuto!!
kosmetický tag




1. Kolikrát denně si čistíš pleť?

Dvakrát. Jednou společně s odlíčením večer a jednou ráno.

2. Jaký máš typ pleti?

Smíšený a místy hodně mastný dehydrovaný citlivý obličej. Momentálně se potýkám s občasným cystickým akné (velké vnitřní boláky) a nějak se nedaří. 


3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Čistící gel od Yes to z rajčatové řady, Bioderma Sensibio micelárka, někdy použiju mýdlo čistící od Sisley.


4. Používáš peeling?

Občas ano. Když ho používám příliš často, vadí to mojí citlivé pleti. Aktuálně mám jednu stálici - 3v1 od Garnier.


5. Jaký pleťový krém používáš?
Od Loreal Tripple active  a od La Roche Matující krém


6. Máš pihy? 

Nemám, ale škoda, jsou roztomilé.

7. Používáš oční krém?

Tohle hrozně flákám, ale asi i proto, že jsem pořád nenašla takový, který by mi sto pro vyhovoval.


8. Jaký make-up momentálně používáš?

Aktuálně jsem přišla na chuť Loréal Mat magique pěnovému a občas ho střídám s Revlon Colorstay




9. Jaký máš barevný tón pleti?

Řekla bych, že podtón mám jasně do růžova. Veškerý makeup do oranžova na mě vypadá šíleně. Jinak se dost špatně opaluju a spíš se lehce spálím.


10. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?

Líbí se mi na nějaké významnější události, ale na každodenní nošení mi to přijde už jako přehnaná věc.



11. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé tři měsíce?

Ano, ale bohužel to moc nedodržuji.

12. Jakou značku řasenky momentálně používáš?

Pořád svou stálici - žlutou Maybelline a občas One by one


13. Používáš podkladovou bázi pod make-up?

Ano - aktuálně občas Rimmel matující


14. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?

Ano - občas od Essence na pigmenty nebo více od Artdeco




15. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv makeupu?

Dobře nevím, ale tak hrozné to snad nebude. Horší to je bez řasenky :D

A jak jste na tom vy ? Shodneme se na něčem ? Rozhodla jsem se, že opět nikoho neoznačím, jakožto ani já jsem nebyla označena a pokračuji tak na volnou nohu. Kdo chce, může se zúčastnit.


©Bezega

10 komentářů:

  1. Hezký tag, je to takové fajn shrnutí :) Doporučuji oční krém od Clinique All about eyes, je to můj nynější miláček, lepší jsem v životě neměla a je fakt radost ho používat :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak tento tag se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tak ten tag si půjčím :) vypadá zajímavě :)...Artdeco používám také :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Bez, bezva článek! Zaujal mě tebou zmíněný Loréal Mat magique. Jelikož používám Revlon Colorstay na mastnou pleť, tak by mě moc zajímalo porovnání těchto dvou make upů :))) Tak třeba další námět na článek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, skvělý článek!
    Asi budu taky tagovat! :D
    Jinak, to s očním krémem to máme úplně stejně:).

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj..proč nemůžu najít tvůj blg na hubnutí? :O

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, půjčila jsem si tvůj TAG :)

    http://adush09.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....