14. 4. 2013

Instagram život č.1

Dnes takový malý random příspěvek a pro někoho, kdo mě sleduje na instagramu a FB, to asi nebude nic velkého. Často mi chodí na ask.me otázky typu, co jsi dělala. Někdy bohužel není ani čas na odpověď. Takže se nezlobte, že vám nepíšu svůj rozvrh každý den. Ale tady si můžete prohlédnout, co jsem dělala za poslední měsíce. Tedy velmi ve zkratce, protože nejsem až takový úchyl, abych vám posílala instagram fotky ze záchodu třeba....

Vezmeme to od zadu ...

V únoru jsem ještě šprtala na nějaké ty moje (prozatím) poslední zkoušky. A pak už mi začalo pracovní nasazení a já jezdila pořád na nějaká ty školení (viz foto s pánem u vchodu ČNB). 

Březen už byl trochu volnější a tak jsem si dovolila občas navštívit nějaké to kino, dostala jsem od maminky dárek za splněné zkoušky na dalších školeních a prodávala jsem nějakou tu kosmetiku. Opět se hodně cestovalo, obzvláště jsem si užila Prahu..Lepšila jsem své kulinářské schopnosti a nechala si po dlooouhé době udělat gelovky. Strašně se mi stresem začaly třepit nehty a potřebuji upravené ruce.  Přišly mi nějaké ty balíčky, ze kterých jsem vám slibovala spousty recenzí, ke kterým nedošlo, páč zase nemám čas.
Opět cestuji, teď dokonce i v noci a užívám si zasloužený odpočinek v salonu. Dala jsem si prostříhat vlasy a nějakou tu péči. Viz další foto výsledek. Pártyovalo se na styl simpsonů, ale já jsem si Duff nedala (pivo nepiju). Tasila jsem se na večírek s kamarádkou v pořádně rudé rtěnce, kterou jsem si od té doby zamilovala. Přišel mi nejmenší a nejkrásnější náhrdelník z ebay.

Za duben jsem prozatím objevila další výborné mlsánítko (Cheese ups mňam). Zase Praha a běžecký půl maraton, ale já se teda nezúčastnila :). Měla jsem dokonce čas si i uklidit svůj kosmetický koutek a ta hnusná  předposlední fotka značí moji au nohu, po au akci v Praze v nových botkách (hold jsem chtěla ušetřit a koupila si boty ve slevě v Deichmannu, never more lidi). Poslední fotka neznačí bordel, ale malou nakupovací orgii, kterou jsem vyplodila včera a chci vám z ní natočit new in, čímž mám v plánu najet zpět na videa ;). Tedy pokud chcete, abych si to netočila jenom doma do šuplíku...

PS: když na fotky kliknete, zvětší se....





4 komentáře:

  1. Hezké :). Taky jsem se na půl maraton byla podívat, ale nezúčastnila jsem se :D. Přidávej insta příspěvky klidně častěji :).

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké, těším se na video! :) jen škoda, že ty fotky nejsou větší. Ale i tak jsem moc ráda za nový článek :))

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, já mám takovéto články ráda.
    A na videa se už moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. mnam mám hlad :-D jinak super fotky

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....